تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798989313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش مواد مخدر در شبکه های اجتماعی! +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: فروش مواد مخدر در شبکه های اجتماعی! +عکس

  به گزارش آخرین نیوز به نقل از مشرق نیوز، این روزها بودن یا نبودن شبکه‌های اجتماعی، به موضوعی داغ برای جناح‌های سیاسی تبدیل شده و هر روز سنگینی هجمه‌های طرفین به یکدیگر بیش از پیش شده و در این میان تنها مردم هستند که نه تنها نظاره‌گر موضوع، که قربانیان این منازعه نیز شده‌اند و تبهکاران و مجرمان با سوء استفاده از این فضا، راه را برای پیگیری اقدامات مجرمانه خود در این فضا باز بینند.

فروش مواد مخدر در اینستاگرام+تصاویر

اگر مخاطب شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه باشید با صفحاتی از این دست، برخورد داشته‌اید؛ صفحاتی که محتوای آن‌ها از تصاویر غیراخلاقی گرفته تا سرکیسه کردن مردم تحت عنوان فال تاروت و قهوه را شامل می‌شود؛ فضایی که راه را برای سوءاستفاده‌، سرقت و باج گیری نیز بیش از پیش مهیا کرده است؛ اما این روزها نگرانی‌ها در خصوص فعالیت‌ باندهای مجرمانه در فضای مجازی و خصوصاً در شبکه‌های اجتماعی بسیار بیشتر شده است، چراکه این اقدامات مجرمانه، از حد انتشار برخی تصاویر غیراخلاقی و رمالی فراتر رفته و امروز نه تنها شاهد معرفی مخدرها و محرک‌های جدید برای ورود به بازار و بازاریابی برای این مواد جدید و نوظهور در کشورمان هستیم، بلکه صفحاتی برای فروش این مواد و ارسال آن به نقاط مختلف و تحویل درب منزل نیز فعال شده‌اند.

به عنوان مثال در یکی از صفحاتی که اخیراً با هدف فروش مواد مخدر در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایل راه‌اندازی شده، نه تنها فروش، بلکه نوع این مواد نیز به بحث گذاشته شده و این صفحه سعی در معرفی مواد مخدر توهم‌زای جدید دارد؛ به عنوان مثال در بخش معرفی این صفحه تصرح شده که مشتریان این مواد می‌توانند در تماس خصوصی با گرداننده این صفحه، این مواد را به صورت حضوری و در هر کجای تهران دریافت کنند. (البته هزینه ارسال را به صورت جداگانه دریافت می‌شود)


فروش مواد مخدر در اینستاگرام+تصاویر


همچنین در مطالب و عکس‌های آپلود شده در این صفحه، انواع مختلف «ماریجوانا» به تفکیک نوع آن معرفی شده و قیمت پک‌های بسته‌بندی آن نیز درج شده است . حتی برای برخی از محصولات هم،‌ در کنار محصول اصلی، هدیه‌های رایگانی نیز در نظر گرفته شده است.


فروش مواد مخدر در اینستاگرام+تصاویر


نکته قابل توجه در خصوص فعالیت این صفحه و صفحات مشابه نیز آن است که در این صفحات علاوه بر تبلیغ مواد توهم‌زای قدرتمندی همچون «اسید»، «LSD» و «قارچ‌های توهم‌زا»، این مواد نیز به فروش می‌رسد؛ موادی که با توهماتی به مراتب بیش از شیشه، می‌تواند دارای اثراتی غیر قابل پیش بینی باشد و اثرات آن 30 تا 60 دقیقه پس از مصرف ظاهر شده و 6 تا 12 ساعت به طول می‌انجامد.

«کاهش کنترل بر روند افکار» که باعث ترکیب خاطرات با واقعیت می‌شود از جمله عوارض مصرف این مواد است و سبب می‌شود حدفاصل توهم و واقعیت تا اندازه زیادی، غیر قابل تشخیص شود و مصرف این مواد موجب بروز سایکوز دراز مدت مانند اسکیزوفرنی شده و افسردگی شدید هم از عواقب مصرف این ماده است.

همچنین این مواد به اندازه‌ای قوی هستند که دُز مصرف آن‌ها در مقیاسی به میزان 50 تا 300 «میکروگرم» قرار دارد؛ علاوه بر این موارد، «LSD» به سرعت توسط دستگاه گوارشی جذب می‌شود و به همین دلیل LSD را به صورت برچسب‌های کوچک رنگی و با چسباندن به زبان یا سقف دهان، مصرف می‌کنند.

در پایان باید تاکید کرد که شبکه‌های اجتماعی به همان اندازه که تسهیلاتی برای ارتباط هرچه بیشتر و سریعتر میان انسان‌های قرن بیست و یک به ارمغان آورده، فرصتی بی‌نظیر را نیز در اختیار مجرمان قرار داده است تا با گسترش بازار و سیطره فعالیت، اقدامات خود را بیش از پیش گسترش دهند؛ مساله‌ای که می‌تواند لزوم ساماندهی این شبکه‌های اجتماعی و برخورد با موارد مجرمانه و نظارت بر آن‌ها را دو چندان می‌کند.


فروش مواد مخدر در اینستاگرام+تصاویر



فروش مواد مخدر در اینستاگرام+تصاویر



فروش مواد مخدر در اینستاگرام+تصاویر
 



یکشنبه, 27 مهر 1393 ساعت 09:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن