تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798393259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس کل دادگستری قزوین: طرح امنیت عزاداران قزوینی در ایام محرم اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس کل دادگستری قزوین: طرح امنیت عزاداران قزوینی در ایام محرم اجرا می شود قزوین-ایرنا- رییس کل دادگستری استان قزوین از اجرای طرح امنیت عزاداران در ایام محرم خبر داد و گفت: مشارکت مردم نقش مهمی در استقرار امنیت در جامعه دارد.


به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین که روز یکشنبه به ایرنا نمابر شد "جمال انصاری" در جمع مدیران دادگستری و ناجا افزود: در وضعیت کنونی یکی از مهمترین مولفه هایی که از شاخصه های ارتقایی نظام محسوب می شود و در تاکیدات بزرگان نظام نیز به آن توجه می شود، موضوع امنیت است.
وی اضافه کرد: این مولفه تا به حال وجود داشته و پس از این نیز با قوت استمرار خواهد داشت و در بسترسازی امنیت شاخصه های مختلفی مانند دستگاه ها و افراد تاثیرگذار هستند که پررنگ ترین نقش مربوط به نیروی انتظامی است.
انصاری ادامه داد: در کنار کار پلیس، دستگاه قضایی نیز باید به خوبی با نیروی انتظامی همکاری کند تا مولفه های امنیت هماهنگ شود.
رییس کل دادگستری قزوین درباره وضعیت امنیت استان گفت: وضعیت امنیت موجود در استان مناسب و در برخی مولفه ها مطلوب است و این نیز مرهون اقدامات مشترک و منسجم دستگاه قضایی با نیروی انتظامی است.
وی اظهارکرد: بسترسازی امور امنیتی هیچ نقطه توقفی ندارد، زیرا دارای نمره نیست که دستگاه های مختلف با رسیدن به آن نمره کار خود را متوقف کنند و ممکن است آنچه که از دیدگاه سازمانی، امنیت مطلوب به نظر می رسد، از دیدگاه عموم مردم قابل قبول نباشد.
انصاری خاطرنشان کرد: در قانون اساسی نقش دستگاه های مختلف در حوزه امنیت کاملا ترسیم شده است و اگر افکار و تدابیر جمعی ترسیم و اجرایی شود، به یقین موانع موجود برطرف خواهد شد و اقدامات مشترک زمینه های امنیت مطلوب را فراهم می سازد.
وی اضافه کرد: این همکاری بین دستگاه ها به معنی دخالت در نقش آفرینی دستگاه های امنیتی نیست بلکه سبب هم افزایی می شود تا دستگاه ها به یک نقطه مشترک برسند و نبود این نقطه مشترک خلاء هایی را ایجاد خواهد کرد.
انصاری خاطرنشان کرد: وقتی در زمینه امنیتی از ظرفیت های مشترک صحبت می کنیم به این معنا نیست که هیچ مانعی وجود ندارد، اما موانع موجود اغلب حاصل فقدان امکانات است که این نیز باید با همکاری دیگر دستگاه ها حل شود.
وی تامین امنیت را وظیفه دستگاه های امنیتی و مشارکت مردم را نیز راهگشا دانست گفت: جذب مشارکت مردم نیازمند آداب و شویه های خاصی است و باید بدانیم که امنیت چند وجهی و مشارکت محور است.
انصاری ادامه داد: یکی از سرفصل های مهمی که در تاکیدات مقام معظم رهبری نیز وجود دارد، مقوله پیشگیری است که در این راستا باید تمام نهادها همکاری کنند و هر چه ساز و کارهای مختلف ایجاد می شود، لزوم پیشگیری بیشتر مشخص خواهد شد.
وی پیشگیری را وظیفه تمامی دستگاه ها دانست و گفت: این موضوعی نیست که تنها توسط دستگاه قضایی و نیروی انتظامی انجام شود.
این مسوول یادآور شد: در دستگاه های امنیتی، پاسخگویی اقناعی در برابر مردم بسیار مهم است و باید در جهت بالا بردن مهارت پاسخگویی، راهبردهای جدید و موثرتری اتخاذ شود تا ظرفیت کارکنان این دستگاه ها در زمینه های مهارت پاسخگویی، اخلاقی و آداب برخورد با ارباب رجوع بالاتر رود.
رییس کل دادگستری استان قزوین افزود: نگاه منسجم نیروی انتظامی و همکاری خوب آن با دستگاه قضایی موجب هم افزایی و روانسازی امور امنیتی استان شده است و باید در این راستا با تلاش بیشتر برای بهبود امور گام برداریم.
7388/ 614


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن