تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819678775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرتضی احمدی: حالم خوب نیست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مرتضی احمدی: حالم خوب نیست
مرتضی احمدی که این روزها در منزلش بستری است، به سختی قادر به صحبت کردن است؛ او می‌گوید که به دلیل کهولت سن، حتی قادر نیست به پزشک مراجعه کند.
آفتاب: این هنرمند پیشکسوت که در سن 90 سالگی است، درخصوص وضعیت جسمانی این روزهایش به خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا گفت: حالم خوب نیست و اصلا نمی‌توانم از تختم تکان بخورم. مدتی بود که حالم نسبتا خوب بود و حداقل می‌توانستم راه بروم اما اکنون حالم بدتر شده و اصلا نمی‌توانم فعالیت داشته باشم و حتی نمی‌توانم راه بروم.


وی در پاسخ به اینکه مشکل اصلی حال حاضرتان چیست؟ خاطرنشان کرد: فقط کهولت سن مرا اذیت می‌کند و فعلا باید استراحت کنم.


احمدی که به سختی صحبت می‌کرد، در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: خیلی‌ها به عیادتم آمدند و رفتند و من از همه آنها تشکر می‌کنم.


علی مرادخانی - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - در دیدار اخیری که با مرتضی احمدی داشته است، اعلام کرد که قصد دارند بعد از بهبود حال این هنرمند پیشکسوت مراسم بزرگداشتی در تالار وحدت برگزار کنند.


تسهیل روند صدور مجوز برای انتشار آثار مرتضی احمدی دیگر قولی بود که مرداخانی به این پیشکسوت داد.


مرتضی احمدی نیز در این دیدار به مرادخانی گفته بود: در مدت بسیار کوتاهی حدود 30 کیلو از وزنم کم شد که فشار بسیاری بر من وارد کرده است.


مرتضی احمدی متولد 1303 از بازیگران سینما و تلویزیون و گوینده رادیو و خواننده ایرانی است. از ماندگارترین آثار احمدی می‌توان به کار صدایی (نوعی دوبله) وی در مجموعه «پینوکیو» اشاره کرد که در آن در نقش «روباه مکار» به خواندن متن می‌پرداخت.


به گزارش ایسنا، «آرایشگاه زیبا»، «کت‌و‌شلوار خواستگاری»، «دانی‌و‌من» و... از کارهای تلویزیونی مرتضی احمدی است. وی در انیمیشن «شکرستان» هم صداپیشگی کرده است.




تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن