تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798271465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهشت هزار رنگ شمال ارمغانی برای گردشگران پاییزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بهشت هزار رنگ شمال ارمغانی برای گردشگران پاییزی نوشهر - ایرنا - شهرهای شمالی کشور با وجود اتمام فصل تابستان هنوز شاهد حضور پر تعداد گردشگرانی است که برای استفاده از بهشت هزار رنگ جنگل های شمال، پاییز را برای مسافرت برگزیده اند.


به گزارش ایرنا، استان مازندران با آغاز بارندگی های پاییزی طراوت و شادابی زایدالوصفی یافته به نحوی که می توان از آن به عنوان بهشت هزاران رنگی یاد کرد که در انتظار مسافران پاییزی است.
گردشگری در فصل پاییز در شهرهای شمالی کشور بویژه استان مازندران مشتریان مخصوص خود را دارد؛ کسانی که ترافیک و ازدحام حمعیت را در جاده های منتهی به شمال در فصل تابستان تحمل نمی کنند، اغلب مسافرت خود را به فصل پاییز موکول می کنند.
پاییز را می توان فصل تنوع رنگ ها و آب و هوا در شمال کشور دانست؛ نم نم باران و خش خش برگ های ریخته شده بر زمین در خزان پاییزی، طراوت هوا و مهم تر از همه قیمت پایین اقامتگاه ها و هتل ها نسبت به فصل تابستان، از دیگر عواملی است که بر جذابیت گردشگری پاییزی در این مناطق می افزاید.
جنگل های شمال کشور این روزها رنگین کمانی از رنگ های شاد، متنوع و دل فریب است که زیبایی این موهبت های الهی را دوچندان کرده و مناظری چشم نواز را در مقابل دیدگان همه قرار داده است.
حسین متاجی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نوشهر معتقد است، مشتریان فصل پاییز شمال مسافرانی هستند که نمی خواهند در شلوغی جاده ها گرفتار شوند و به دنبال آب و هوای مطبوع و طراوت پاییزی هستند.
وی تاکید می کند که مسافران خاص پاییزی که تعداد آنها کم هم نیست، در جریان مسافرت خود نگرانی و دغدغه ای از هزینه کردن ندارند.
متاجی گفت که اوج مسافرت پاییزی از روز چهارشنبه هر هفته آغاز می شود و به دلیل نزدیکی به پایتخت، در سه روز پایانی هفته جمعیت زیادی به شمال کشور بویژه غرب مازندران می آیند.
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نوشهر به گردشگران پاییزی توصیه کرد که در جریان سفر خود به این مناطق حفظ محیط زیست و طبیعت را به عنوان یک نکته اساسی مدنظر داشته باشند و برای بهره مندی بیشتر از طبیعت زیبای شمال، استفاده بهینه از این نعمات الهی را در برنامه خود قرار دهند.
علاوه بر گردشگرانی که در فصل پاییز از اقصی نقاط کشور به شهرهای شمالی می آیند، گردشگران کشورهای حاشیه خلیج فارس عراق، اردن و عمان مشتری ثابت فصل پاییز این خطه هستند که این روزها حضورشان در شهرهای نوشهر، چالوس، تنکابن، رامسر و شهرستان کوهستانی کلاردشت، مشهود است.
توصیه های دیگر به مسافران پاییزی این است که با توجه به لغزندگی جاده ها و خنکی هوا، به همراه داشتن لباس های گرم و اطلاع از وضعیت آب و هوایی پیش از آغاز سفر به استان های شمالی ضرورت دارد.
1535/1654/ 2025


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن