تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821039258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز پنج شنبه نقطه عطفی در شادابی و نشاط دانش آموزان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی: روز پنج شنبه نقطه عطفی در شادابی و نشاط دانش آموزان است خبر گزاری پانا :طاهر علمی ، معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش وپرورش استان گفت: بیشتر استعداها و تواناییهای بالقوه دانش آموزان در برنامه های غیر رسمی شناسایی و شکوفا می شود.
۱۳۹۳ شنبه ۲۶ مهر ساعت 14:40



به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، مراسم افتتاحیه کیفیت بخشی روزهای پنجشنبه ، با حضور معاون پرورشی استان ، مدیرو معاون پرورشی آموزش وپرورش ناحیه2 تبریزو جمعی از دانش آموزان و اولیای محترم در دبستان دخترانه ناموس ناحیه2 به عنوان پایلوت برگزار و به صورت آزمایشی به اجرا درآمد. طاهر علمی معاون پرورش اداره کل آموزش وپرورش استان با تقدیر وتشکر از  عوامل برگزار کننده ای مراسم با شکوه گفت : این کار با هدف آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی ایران اسلامی ، توجه به تفاوتهای فردی و نیازهای واقعی دانش آموزان ، شناسایی و پرورش و هدایت استعدادهای بالقوه و اتقاء و افزایش سطح فعالیتهای مهارتی دانش آموزان و در نهایت هدفمند سازی ارتباط مدارس، با مراکز فرهنگی و هنری صورت گرفته است. وی ادامه داد:  روزهای پنجشنبه نقطه عطفی است در جهت ایجاد شادابی و نشاط در دانش آموزان ، این دانش آموزان که در این ایام فارغ از درس و مشق هستند می توانند ضمن بازی و کار به همراه معلمان و مربیان خود روش و مهارتهای زندگی را بهتر یاد بگیرند. معاون پرورشی استان در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: اگر بخواهیم روزهای پنجشنبه را غنی سازیم باید از خانه شروع کنیم چرا که معلم اصلی دانش آموزان پدر و مادرشان هستند که نقش مهمی در تعلیم وتربیت خانواده ها دارند و اینها هستند که نشاط و شادابی را از خانواده به مدرسه انتقال می دهند.    











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن