تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد جدی با تخلفات حادثه سازرانندگی به کاهش کشته شدگان درتهران انجامید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برخورد جدی با تخلفات حادثه سازرانندگی به کاهش کشته شدگان درتهران انجامید تهران بزرگ - ایرنا - معاون عملیاتی و ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از روند کاهشی تلفات و کشته شدگان حوادث رانندگی در پایتخت خبر داد و گفت: برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز از مهمترین عوامل این کاهش به شمار می آید.


سرهنگ پرویز حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توقیف خودروهای حادثه ساز، اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف، برپایی دوره های آموزشی، اصلاح نقاط حادثه خیز و کنترل و نظارت دوربین ها را از دیگر عوامل کاهش تلفات و کشته شدگان حوادث رانندگی می باشند.
وی با اشاره به اینکه هدف گذاری این مجموعه کاهش تخلفات حادثه ساز رانندگی مخصوصا تخلفات شبانه بوده است، اظهار کرد: با افزایش برخورد قاطع و قانونی مجموعه پلیس با این افراد متخلف شاهد کاهش حرکات مخاطره آمیز در این زمینه هستیم.
سرهنگ حسینی به آمار کشته شدگان حوادث رانندگی طی سال های اخیر در پایتخت اشاره کرد و گفت: تعداد کشته های رانندگی در سال 88 در تهران یک هزار و 135 نفر بودند که این رقم در پایان سال گذشته به 750 نفر رسیده است.
وی اظهار امیداری واری کرد که روند کاهشی تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی همچنان در ششماهه اول امسال ادامه می یابد و شاهد ادامه روند کاهشی در این دوره خواهیم بود.
معاون عملیاتی و ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ بر لزوم فرهنگ سازی صحیح رانندگی در پایتخت اشاره کرد و گفت: این مجموعه فعالیت های بسیار مناسبی را برای نهادینه شدن این فرهنگ به عمل آورده است.
وی با اشاره به همکاری و تعامل مناسب خانواده ها و همیاران پلیس گفت: اقشار مختلف جامعه اعم از همیاران پلیس، دانش آموزان و صنوف مختلف اعم از پیک موتوری و وانت بار از آموزش لازم بهره مند شدند.
تهرام/519/1348


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن