تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812933418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران اسلامي امروز بيش از هر زمان ديگري قدرتمند است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۲۲ب.ظ)
جانشين فرمانده کل سپاه؛ ايران اسلامي امروز بيش از هر زمان ديگري قدرتمند است جانشين فرمانده کل سپاه گفت: ايران اسلامي امروز بيش از هر زمان ديگري قدرتمند و دشمنانش بيش از هر زمان ضعيف‌ترند.
به گزارش خبرگزاري موج، سرتيپ حسين سلامي جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پنحمين همايش سالگرد شهداي وحدت در محل تيپ 110 سلمان فارسي زاهدان، اظهار کرد: استان سيستان و بلوچستان و مردمانش همواره و در ‌طول تاريخ براي کشور بزرگ ايران و تمدن اسلام جايگاه و منزلت رفيعي داشته است.
سردار سلامي با اشاره به اينکه شهيد شوشتري، محمدزاده و شهداي وحدت، صحنه‌هاي سختي از مبارزه با جهاد در راه خدا را طي کرده بودند، گفت: در درون قلب و ذهن آنان دنيايي از معرفت و عاطفه و احساس باور موج مي‌زد.
جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران از جمله استثنائاتي است که با وجود 8 سال با سنگين‌ترين تهاجمات جهان از زمين خود مواجه بوده است اما به پشتوانه حضور همه‌جانبه مردم و رهبري داهيانه انقلاب مصون مانده است.
سردار سلامي بيان کرد: اکنون هواپيماهاي بدون سرنشين در کشورهاي همسايه، آرامش را از مردم گرفته‌اند و آنها را قرباني مي‌کنند به طوري که مردم و نواميس در التهاب هستند، در هر نقطه از کشورهاي اسلامي با فتنه‌انگيزي‌هاي مختلف نمي‌خواهند مسلمانان امنيت، قدرتمند و رفاه و استقلال داشته باشند و از هويت اسلامي خود برخوردار باشند.
جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هنر نظام مقدس جمهوري اسلامي، فراري دادن سياست‌هاي دشمنان از سرزمين‌هاي اسلامي است که متکي بر انديشه‌هاي الهي است و ايران اسلامي امروز بيش از هر زمان ديگري قدرتمند و دشمنانش بيش از هر زمان ضعيف‌ترند.
وي عنوان کرد: براي دفاع از ارزش‌‌ها، آرمان‌ها، منافع، آزادي و استقلال کشور هيچ نگراني وجود ندارد چون ملت در صحنه و گوش به فرمان رهبر است و آماده است تا با فرمان او در راه خدا عليه دشمنان جهاد کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن