تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799030722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایتالیا ،فرانسه و آلمان برای نظارت بر آتش بس میان روسیه و اوکراین اعلام آمادگی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایتالیا ،فرانسه و آلمان برای نظارت بر آتش بس میان روسیه و اوکراین اعلام آمادگی کردند رم - ایرنا - کشورهای ایتالیا، فرانسه و آلمان با در اختیار گذاشتن "پهپاد"، برای نظارت بر خطوط آتش بس میان اوکراین و روسیه اعلام آمادگی کردند.


به گزارش خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا)، "فدریکا موگرینی" وزیر خارجه ایتالیا ، "دیدیه بورخالتر" رییس دوره ای سازمان امنیت و همکاری اروپا ، "پاولو کلیمکین" وزیر خارجه اوکراین و "سرگئی لاوروف" وزیر خارجه روسیه شب گذشته برای تعریف ماموریت سازمان امنیت و همکاری پیرامون نظارت بر خطوط آتش بس میان اوکراین و روسیه بایکدیگر دیدار کردند.
در پی این دیدار که در حاشیه اجلاس سران اروپا و آسیا (آسم) در شهر میلان برگزار شد، ایتالیا، فرانسه، آلمان به منظور تحویل پهپاد و اعزام نیروی نظامی برای نظارت بر آتش بس میان مسکو و کی یف اعلام آمادگی کردند.
موگرینی گفت: نظارت بر خطوط آتش بس میان روسیه و اوکراین از طریق بکارگیری پهپادها تضمین احترام به یکی از نکات مهم توافق مینسک است که اوکراین و روسیه در دیدار روز جمعه متعهد به آن شده اند. مهم این است که در اجلاس میلان انگیزه ای جدید برای گفت وگو میان پوتین و پروشنکو ایجاد شد.
پترو پوروشنکو رییس جمهوری اوکراین پس از دیدار با پوتین با حضور "انگلا مرکل" صدراعظم آلمان و "فرانسوا اولاند" رییس جمهور فرانسه اظهار داشت که اوکراین و روسیه به سه توافق مبنی بر دنبال کردن قاطعانه توافق مینسک، برگزاری انتخابات در استان دونتسک برپایه قوانین اوکراین و پارامترهای اصلی قرارداد گازی دست یافته اند.
وی افزود: البته در خصوص گاز به هیج نتیجه ای نرسیده ایم ولی اعتماد در خصوص امکان پیدا کردن یک راه حل تا نشست روز 21 اکتبر(29مهر) در بروکسل وجود دارد.
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه نیز در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت که اروپا باید به اوکراین جهت پرداخت بهای گاز به روسیه کمک کند و اینکه برای ازسرگیری فروش گاز به این کشور حداقل برای زمستان، به نتیجه رسیده است.
دهمین اجلاس بین المللی سران آسیا و اروپا (آسم) با حضور 53 نفر از سران و روسای دولت ها و کشورهای دو قاره روزهای پنجشنبه و جمعه در شهر میلان در شمال ایتالیا برگزار شد.
تشکیل این اجلاس بین المللی از سال 1996 میلادی برای تقویت همکاری های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان دو قاره آغاز شد و هر دو سال در یکی از کشورهای عضو در اروپا و آسیا برگزار می شود. پس از چین در سال 2008، بلژیک در سال 2010 و لائوس در سال 2012 میلادی، امسال برای نخستین بار این دوره از اجلاس آسیا و اروپا در ایتالیا و به میزبانی "متئو رنتزی" نخست وزیر این کشور برگزار شد و "هرمن ون رمپوی" رییس اتحادیه اروپا ریاست این نشست را برعهده داشت.
اروپام*5*461 **1561**5981


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن