تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساده ترین روش برای غلبه بر اضطراب


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ساده ترین روش برای غلبه بر اضطراب
فعالیت های ساده ای مانند پیاده روی دسته جمعی موجب تقویت احساسات مثبت می شود.
آفتاب: محققان آمریکایی می گویند راه رفتن می تواند بدون نیاز به مصرف دارو بر استرس و اضطراب غلبه کند. اگر افسرده، ناراحت و ناامید هستید بهتر است بدون مصرف داروهای ضد افسردگی راه بروید.

به گزارش ایرنا، محققان آمریکایی در یک مطالعه جدید متوجه شدند افرادی که اضطراب داشتند تنها با راه رفتن و بدون مصرف دارو بر این وضعیت خود غلبه کردند. آنها متذکر شدند راه رفتن به ویژه برای افرادی که دچار مصیبت شده اند مانند از دست دادن یک عزیز، بیکار شدن یا جدا شدن از همسر مفید است.

با این وجود محققان خاطر نشان کردند راه رفتن در یک محیط طبیعی پر درخت، بالا رفتن از کوه یا راه رفتن اطراف یک دریاچه برای تمدد اعصاب بهتر از راه رفتن در مناطق شهری است.

پروفسور «سارا واربر» از دانشگاه میشیگان گفت: معمولا افراد بعد از راه رفتن یا بیرون رفتن از خانه احساس بهتری پیدا می کنند. اما تا کنون مطالعاتی در این زمینه وجود نداشته است که نشان دهد این رفتارها واقعا باعث تقویت بهداشت ذهنی و روانی فرد می شود یا نه . وی افزود: راه رفتن یک نوع ورزش کم خرج، کم خطر و در دسترس که اگر با گذر از مناطق طبیعی همراه شود می تواند راهکار بسیار قوی در غلبه بر استرس باشد.

واربر می گوید: فعالیت های ساده ای مانند پیاده روی دسته جمعی نه تنها موجب تقویت احساسات مثبت می شود بلکه یک رویکرد غیردارویی برای افسردگی به شمار می رود.




تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن