تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول: 1200پروژه تولید و توزیع برق در خراسان رضوی دردست اجرا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک مسوول: 1200پروژه تولید و توزیع برق در خراسان رضوی دردست اجرا است تربت حیدریه - ایرنا - رییس هیات مدیره انجمن کارفرمایان صنفی شرکت های تولید و توزیع برق خراسان رضوی گفت: یک هزار و 200 پروژه تولید، توزیع و انتقال برق اعم از اجرایی، نظارتی و مدیریتی توسط انجمن وابسته به وزارت نیرو(تانیر) در سطح این استان در دست اجراست


"ابوالفضل کشافی" روز شنبه در حاشیه نشست اعضای انجمن تولید برق خراسان رضوی در تربت حیدریه بدون اشاره به اعتبارات این پروژه ها درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر پروژه های در دست اجرا برای تقویت و توسعه شبکه های موجود و بروزرسانی تاسیسات با استفاده از امکانات و تکنولوژی های جدید درحال ساخت است.
وی با بیان اینکه سیاست گذاری کلان دولت در راستای اجرای پروژه ها با استفاده از خدمات بخش خصوصی است، گفت: انجمن صنفی (تانیر) که متشکل از شرکت های پیمانکار است برای کمک به اجرای پروژه ها خصوصا پروژه نیروگاه، اعلام آمادگی دارد.
رییس هیات مدیره انجمن کارفرمایان صنفی شرکت های تولید و توزیع برق خراسان رضوی اجرای پروژه توسط پیمانکاران بومی را بسیار مؤثر دانست و افزود: بومی بودن پیمانکاران در پروژه می تواند در زمینه تسریع در روند اجرا و رفع مشکلات و موانع موثر باشد.
کشافی افزود: 480 شرکت حقیقی و پنج شخص حقوقی عضو انجمن صنفی شرکت های تولید و توزیع برق خراسان رضوی هستند که هم اکنون از این تعداد 380 شرکت فعال است.
وی بیان کرد: براساس آمار و ارزیابی های وزارت نیرو، خراسان رضوی یکی از استانهایی است که در بحث اتوماسیون، کاهش تلفات، مدیریت مصرف، انرژی های نو و نیز تامین و تولید تجهیزات در شبکه برق پیشتاز است.
کشافی در ادامه تامین بودجه پروژه ها را از عمده مسایل اعضای انجمن برشمرد و افزود: با توجه به محدودیت هایی که در تامین بودجه در وزارت نیرو وجود دارد، امیدواریم با رویکرد جدید این وزارتخانه و حمایت های ریاست جمهوری اعتبارت به این پروژه ها بیشتر تزریق شود.
2691/522


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن