تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820080172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعاون روستایی 23 هزار تن نهاده دامی در خراسان شمالی توزیع کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تعاون روستایی 23 هزار تن نهاده دامی در خراسان شمالی توزیع کرد بجنورد - ایرنا - مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست امسال 23 هزار و 760 تن نهاده دامی توسط شبکه تعاون روستایی خریداری و بین دامداران این استان توزیع شد.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این سازمان در روز چهارشنبه "علیرضا توسلی نیا" اظهار کرد: این اقلام شامل هشت هزار و 13 تن کنسانتره، 9 هزار و 599 تن سبوس، 365 تن سویا و 95 تن یونجه بود که در اختیار واحدهای دام و طیور استان قرار گرفت.
وی افزود: این شبکه در این مدت سه هزار و 561 تن جو، 269 تن گندم، 823 تن ذرت، 190 تن کاه و همچنین 845 تن سایر نهاده های دامی نیز در میان فعالان بخش دام و طیور استان توزیع کرد.
توسلی نیا به تامین و توزیع نهاده های کشاورزی در سطح استان اشاره کرد و گفت: شبکه تعاون روستایی استان در شش ماهه اول سال 672 تن انواع بذرهای گندم، جو، ذرت و سایر بذور را تامین و در اختیار کشاورزان قرار داد.
وی افزود: این شبکه در این مدت هشت هزار و 293 تن انواع کود شیمیایی شامل اوره، مایکرو، سوپرفسفات، سولفات پتاسیم و نیترات پتاسیم و نیز 98 هزار و 795 کیلوگرم انواع سموم از جمله حشره کش و علف کش را بین کشاورزان توزیع کرد.
استان خراسان شمالی 344 هزار هکتار عرصه کشاورزی و باغی دارد. ک/1
626


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن