تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821181407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش با هدف براندازی اسلام و اختلاف مسلمانان شکل گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت نکا: داعش با هدف براندازی اسلام و اختلاف مسلمانان شکل گرفته است ساری - ایرنا - امام جمعه موقت نکا گفت: هدف داعش براندازی اسلام و اختلاف مسلمانان است و با همین هدف پدیدار شده است که مسلمانان باید با افزایش وحدت مانع پیشروی داعش شوند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام " سید مرتضی سیدی" در خطبه های نماز جمعه نکا افزود: مقاومت در برابر حملات داعش از مسائل مهمی است که مردم کوبانی باید انجام دهند و در برابر زیاده خواهی های داعش بایستند.
وی ادامه داد : مقاومت مردم سوریه و غزه درس بزرگی بود که موجب پیروزی آنان در برابر رژیم غاصب اسراییل شد و اکنون نیز با اتحاد و همبستگی و مقاومت می توان در برابر داعش که در صدد براندازی اتحاد مسلمانان است ایستاد.
امام جمعه موقت نکا در ادامه با بیان اینکه در روزهای اخیر عده ای ورشکسته سیاسی گرد هم جمع شدند و خواستار آزادی فتنه گران شدند ادامه داد: فتنه گران در سالهای گذشته با اعتبار و آبروی نظام بازی کردند و نباید اجازه بروز دوباره به انان داده شود.
حجت الاسلام سیدی همچنین با گرامیداشت روز تکریم خانواده افزود: بنیاد خانواده بر اساس تقوا و حفظ حقوق آن است و لذا احترام متقابل بین اعضای خانواده و اتحاد و انسجام باید برقرار باشد.
وی بیان داشت: اصل بر این است که در محیط صمیمی و گرم خانواده صفا و صمیمت و دوستی برقرار باشد و با احترام به بزرگان خانواده و فامیل، احترام بزرگان و کسانی که برای جامعه خدمت کرده اند را نیز حفظ کنیم.
امام جمعه موقت نکا همچنین با سفارش به تقوای الهی گفت: رعایت ایمان و تقوای الهی و دوری از نفاق موجب رستگاری است که باید همه ما به سلاح ایمان و تقوا در مقابله با نفسانیات مجهز شویم.ک/2
7332/608


25/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن