تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812888777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتغال، اصلي ترين دغدغه ورزشکاران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مهر ۱۳۹۳ (۰:۲۶ق.ظ)
اشتغال، اصلي ترين دغدغه ورزشکاران است دارنده مدال طلاي رقابت هاي آسيايي اينچئون گفت: امروز دغدغه اشتغال دارم و اميدوار هستم که مسوولين استان براي آينده ورزشکاران فکر اساسي کنند.
به گزارش خبر گزاري موج، محسن محمد سيفي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج در خصوص شکست حريف چيني خود در رقابت هاي آسيايي اينچئون گفت: بعد از گذشت چند روز از مسابقات هنوز از تيم ايران به جز خانم خدمتي در رشته قايقراني کسي موفق به کسب مدال طلا نشده بود و مسوولين هم با وجود عقبه اي که از من سراغ داشتند در انتظار مدال طلا بودند و خوشبختانه من با تصويرسازي هايي که از اين حريف داشتم توانستم از سد اين حريف بگذرم و راهي فينال بازيها شوم که موجب رضايت و خوشحالي تيم ايران شد.
سيفي افزود: چين مهد ورزش وشوو است و چيني ها خود را صاحب اين رشته مي دانند و من از قبل فيلم هاي زيادي از اين حريف چيني ديده بودم و سعي کردم از امتيازات کشتي استفاده کنم و از نظر تکنيک و تاکتيک در راند دوم حريفم را از زمين بيرون بياندازم و از آنجايي که داوري ها و امتياز گيري به نفع چيني ها بود جاي هيچ حرف و حديثي نماند.
وي با اشاره به اينکه نهايت عمر قهرماني 10سال است، اظهار داشت: اگر بعد از 10سال که مسابقه ندهم حتي اگر هزار تا مدال گرفته باشم به سرعت فراموش خواهم شد.
اين ورزشکار وشوو کار ادامه داد: امروز دغدغه اشتغال دارم و اميدوارم که مسوولين استان براي آينده ورزشکاران فکر اساسي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن