تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804116950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون رییس جمهور: حمایت از ایثارگران در اولویت برنامه‌های دولت یازدهم قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: معاون رییس جمهور: حمایت از ایثارگران در اولویت برنامه‌های دولت یازدهم قرار دارد
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:حمایت از ایثارگران و خانواده های معظم شهدا در اولویت برنامه های دولت یازدهم قرار دارد.
به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام "محمد علی شهیدی "شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سالن شهدای استانداری همدان افزود:تصویب قانون جامع ایثارگران در دولت یازدهم نمونه خوبی از توجه دولت تدبیر و امید به جامعه ایثارگری و شاهد در کشور است.

وی اظهار داشت:این طرح در حالی اجرایی شده است که هزینه های سنگینی بر دوش دولت دارد اما رییس جمهور دستور اجرای کامل این قانون را تا پایان سال 93 ابلاغ کرده اند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اضافه کرد:دیدار منظم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز از دیگر برنامه های دولت برای دلجویی از جامعه بزرگ خانواده های شهدا و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه زیر ساخت های لازم برای ایجاد بانک اطلاعاتی ایثارگران در حال فراهم شدن است اضافه کرد:این بانک اطلاعاتی باید ظرفیت در برگرفتن اطلاعات سه میلیون و 300 هزار نفر از اعضای زیر پوشش جامعه ایثارگری را داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به اهداف سفر یک روزه خود به استان همدان افزود:دیدار با ایثارگران استان همدان از مهمترین اهداف این سفر بود.

معاون رییس جمهوری ادامه داد:مجتمع ورزشی،فرهنگی و توانبخشی همدان که ساخت نمونه آن در بیشتر مراکز استان ها آغاز شده است نیز پیشرفت خوبی داشت که با این روند می توان از فازهای دیگر آن نیز تا سال آینده بهره برداری کرد.



***هشت هزار نفر از نخبگان کشور ازخانواده های شهدا و ایثارگران هستند



نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه پنجشنبه در گردهمایی سه هزارو 500 دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان نیز گفت:هشت هزار نفر از نخبگان کشور از جامعه بزرگ خانواده های شهدا و ایثارگران هستند که این افتخار بزرگی برای این قشر است.

حجت الاسلام "محمدعلی شهیدی" افزود:هم اکنون بیش از 16 هزار دانشجو از خانواده های ایثارگران در کشور در حال تحصیل هستند که 75 درصد از این افراد در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند.

وی اظهار داشت:همچنین یک هزار و 700 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ها را نیز افراد تربیت شده در بین خانواده های شهدا و ایثارگران تشکیل می دهند که این آمار نشان از همت والای این افراد در علم آموزی و همت گماشتن در راه دانش دارد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد:دانشجویان در آغاز راه هستند و مسوولین نیز موظف هستند فرهنگ ایثار و شهادت را در همه جامعه به خصوص در بین جوانان رشد و گسترش دهند.

حجت الاسلام شهیدی گفت:دانشجویان از فرصت پیش آمده خود استفاده کرده و از محیط دانشگاه به عنوان خانه دوم خود استفاده کنند و همواره باید به یاد داشته باشند که نباید دچار غفلتی شوند که قابل جبران نباشد.

وی با بیان اینکه دانشجو باید صاحب رای و نظر باشد افزود:دانشجویان باید وارد فضاهای پژوهشی دانشگاه شوند و همواره باید به یاد داشته باشند که نمی توان برای علم آموزی پایانی را مشخص کرد.

وی اضافه کرد:دانشگاه بهترین محیط برای اندیشیدن،فکر کردن و آگاه سازی جامعه است که دانشجویان باید در این محیط، علم را آموخته و آن را به جامعه بسط دهند.

معاون رییس جمهوری اضافه کرد:این کشور برای انقلاب هزینه های زیادی پرداخته است به گونه ای که در این راه 230 هزار شهید تقدیم کرده و 505 هزار جانباز داده است که تعداد زیادی از این افراد جانباز بیش از 60 درصد هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور ایثارگران بیان کرد:164 خانواده نیز در کشور بیش از چهار شهید تقدیم انقلاب و آرمان های بلند کشور و نظام کرده اند.

وی افزود:دانشجویان جامعه شاهد و ایثارگر باید حافظ این هزینه های سنگینی باشند که در ازای انقلاب پرداخته شده است.

حضور در جمع ایثارگران استان همدان،حضور در جمع دانشجویان جامعه شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد،حضور در یادواره شهید چیت سازیان و یکصد شهید عملیات اطلاعات و شرکت در شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از جمله برنامه های سفر یک روزه نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان همدان بود.


منبع: ایرنا


۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن