تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819957170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه مسئولان موظف به رفع مشکلات آموزش و پرورش و حمایت از این نهاد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار نکا: همه مسئولان موظف به رفع مشکلات آموزش و پرورش و حمایت از این نهاد هستند ساری- ایرنا- فرماندار نکا گفت: همه مسئولان موظف به رفع مشکلات آموزش و پرورش و حمایت از این نهاد هستند.


به گزارش ایرنا "رحیم قاسمی طوسی" پنج شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش نکا افزود: برطرف کردن مشکلات آموزش و پرورش دغدغه دولت است و با توجه به اینکه فضای آموزش و پرورش دارای حرمت است باید حرمت ان را نگه داشت.
وی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش بعنوان اتاق فکر باید کیفی تر وارد شده و سیاست های یکساله آموزش و پرورش را ترسیم و برای ان برنامه ریزی کند.
قاسمی طوسی با بیان اینکه افزایش کیفیت در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد بیان داشت: توانمندسازی و بهبود کیفیت آموزشی در مدارس از مسائل مهمی است که باید در اولویت قرار گیرد.
وی با اشاره به وجود دکل مخابرات و صدا و سیما در مدرسه استخرپشت هزارجریب نکا گفت: اگر این دکل ها دارای مضرات است باید برداشته شود ولی نباید سلیقه ای و به صورت واحد عمل شود.
مدیر آموزش و پرورش نکا نیز در سخنانی مهمترین دغدغه فعلی آموزش و پرورش را وجود دکل مخابرات و صداوسیما در مدرسه استخرپشت هزارجریب دانست و یادآور شد: متاسفانه این دکل در کنار مدرسه دخترانه واقع شده و ارتعاشات آن برای فرزندان دانش آموز ما مضر است.
"اصغرکارگر" ادامه داد: متاسفانه دو کولر گازی برای این دکل ها روشن است که ماهانه هزینه برق آن با اموزش و پرورش است که امیدواریم با رایزنی ها با مخابرات استان و صدا و سیما برای رفع تبعات ناشی از آن فکر اساسی شود.
وی با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی در شهرستان نیز گفت: امیدواریم در این راستا مسئولان همراه اموزش و پرورش باشند تا این برنامه های ورزشی با هدف نشاط افزایی در دانش آموزان با دقت و بدرستی برگزار شود.
کارگر، همچنین با اشاره به پروژه های نیمه کاره مدرسه بهپاک، عباس آباد، مدرسه شاهد و مدرسه گلدوست افزود: این پروژه ها از پیشرفت 50 تا 95 درصد مواجه هستند که با کمک مسئولین و تزریق اعتبارات در ساخت و ساز آنان تسریع می شود.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش نیازمند فکر و ایده است و لذا از همه ایده هایی که به کیفیت برنامه های آموزش و پرورش کمک کند استقبال می کنیم.ک/2
7332/608


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن