تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804147653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عقب افتادگی اقتصادی و توسعه نیافتگی بزرگترین تهدید امنیتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار مازندران عقب افتادگی اقتصادی و توسعه نیافتگی بزرگترین تهدید امنیتی است ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت : عقب افتادگی اقتصادی و توسعه نیافتگی در واقع بزرگترین تهدید امنیتی محسوب می شود .


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران " ربیع فلاح جلو دار " در همایش سی امین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات ایجاد امنیت پایدار سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی را بسیار مهم خواند و گفت : بدون امنیت هیچ برنامه ای در کشور قابل اجرا نیست و امنیت یکی از شاخصه های توسعه یافتگی به شمار می رود و با مفاهیم قدرت ملی و منابع ملی گره خورده است .
استاندار مازندران تاکید کرد :عقب افتادگی اقتصادی و توسعه نیافتگی در واقع بزرگترین تهدید امنیتی محسوب می شود زیرا پیامدهای آن موجب تنش و بحران و همچنین زمینه ساز مداخلات خارجی می شود و نا امنی روند توسعه را به شدت مختل می کند .
وی از مجاهدات بی نام و نشان سربازان آقا امام زمان (عج) از بدو تأسیس تاکنون تشکر نمود و گفت : انتظار ما این است که مدیریت اطلاعات به سوی نگاه پژوهشی – تحقیقاتی – علمی و مشارکت محور حرکت کند و تلاش مضاعف برای گسترش مشروعیت و اعتماد سازی بین نخبگان و گروه های سیاسی و ذی نفوذ با هدف افزایش بیش از پیش چتر حمایتی نظام اطلاعاتی بر این صنف و در نهایت گسترش حوزه طرفداران انقلاب مقدس اسلامی فراهم شود.
استاندار مازندران افزود : پروژه تبدیل معاند به مخالف ، مخالف به منتقد و منتقد به موافق با جدیت پیگیری شود تا شعاع دوستداران و طرفداران نظام مقدس جمهوری اسلامی گسترش یابد .
استاندار مازندران خواستار بهره گیری از نقد منصفانه برای اصلاح امور شد و تصریح نمود : تلاش نمائید تا فضای نشاط و پویایی در جامعه بخصوص رسانه ها و دانشگاهها در جهت گسترش اهداف انقلاب اسلامی را بیش از پیش تقویت نمائید .
مقام عالی دولت در استان با اشاره به اینکه ترور شخصیت هزاران بار از ترور فیزیکی نابودکننده تر است بر حفظ آبروی مسلمانان تاکید کرد و گفت : باید سیادت اخلاقی و قانونی داشته باشیم .
فلاح عدم بروز هرگونه مشکل امنیتی و بی نظمی در یک سال گذشته در استان را قابل تقدیر دانست و آن را از افتخارات مدیریتی در کارنامه مجموعه مدیریت استان اعلام کرد و تاکید کرد : امنیت مردم محور و اجتماع محور مشی دولت تدبیر و امید در طراحی های امنیتی در استان و البته در کشور می باشد که خوشبختانه ضامن گسترش فعالیت ها و تعمیق گفتمان های اصیل در کشور شده است .
وی تلاش نیروهای اطلاعاتی در استان را ستود و گفت : تلاش شما در اداره کل اطلاعات ضامن امنیت و اقتدار برای ایران اسلامی و دیار ولایتمدار مازندران است .ک/1
608


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن