تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804527070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راههای نقش آفرینی رسانه های ایران و ترکیه در توسعه همکاریهای اقتصادی دوکشور بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: راههای نقش آفرینی رسانه های ایران و ترکیه در توسعه همکاریهای اقتصادی دوکشور بررسی شد آنکارا – ایرنا – دردیدار روز جمعه سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با رییس انجمن روزنامه نگاران اقتصادی ترکیه راه های نقش آفرینی بیشتر روزنامه نگاران در توسعه مناسبات دوکشور به ویژه در حوزه اقتصادی بحث و بررسی و بر لزوم نهادینه سازی روابط رسانه ای تهران و آنکارا تاکید شد.


به گزارش ایرنا، "تورگای ترکر" رییس انجمن روزنامه نگاران اقتصادی ترکیه در این دیدار که در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا صورت گرفت، با یادآوری اینکه این انجمن با 550 عضو یکی از مهمترین تشکل های صنفی روزنامه نگاری در ترکیه است، آمادگی این نهاد را برای نقش آفرینی در توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری با ایران به عنوان کشور دوست، برادر و همسایه اعلام کرد.
ترکر گفت: این نهاد می تواند با برگزاری کارگاه های آموزشی و برنامه های مشابه، زمینه برقراری ارتباط بیشتر رسانه ای بین دوکشور را با کمک و همفکری با سفارت ایران فراهم کند.
"علیرضا بیکدلی" سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با استقبال از پیشنهادات انجمن روزنامه نگاران اقتصادی ترکیه، گفت: معتقدیم که آینده در گرو مناسبات خوب و دوکشور همسایه است و برای رسیدن به هدف 35 میلیارد دلاری در تجارت بین دوکشور در دوره میان مدت بایستی از همه ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده کرد.
بیکدلی بر اهمیت نهادینه سازی روابط بین نهادهای مدنی فعال در حوزه اقتصادی و تجاری دوکشور، بر لزوم یک برنامه ریزی صحیح در این راستا تاکید کرد و گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا آماده است در تحقق این امر، نقش پل ارتباطی ایفا کند.
سفیر ایران به وظیفه خطیر نقش رسانه ها در اطلاع رسانی درست به مردم اشاره کرد و بر اهمیت نقش رسانه ها و روزنامه نگاران در اطلاع رسانی درست و مستقیم از تحولات دو کشور به افکار عمومی ایران و ترکیه تاکید کرد.
و آمادگی سفارت را برای تعامل بیشتر با انجمن روزنامه نگاران اقتصادی در تبیین تحولات تورگای ترکر همچنین به فعالیت های انجمن روزنامه نگاران اقتصادی ترکیه در عرصه بین المللی اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین کارهایی که می شود در انتقال صحیح و مستقیم داده ها از ایران به ترکیه و خارج کردن انتقال اطلاعات از "وضعیت غیرمستقیم" فعلی به "وضعیت مستقیم" داد، آموزش یک گروه از خبرنگاران و روزنامه نگاران علاقمند به روابط دوکشور به ویژه در حوزه اقتصادی و تجاری و انرژی است.
وی یادآور شد که اتحادیه اروپا سالهاست برای ترتیب خبرنگاران و روزنامه نگاران ترکیه ای کارشناس روابط ترکیه و اتحادیه اروپا با همکاری انجمن روزنامه نگاران اقتصادی ترکیه تلاش می کند و تاکنون در چند نوبت به گروههایی از روزنامه نگاران ترکیه ای با هماهنگی این انجمن میزبانی کرده است.
ترکر توضیح داد : این الگو را در مورد ایران نیز می توان به کار گرفت تا با اعزام یک گروه از روزنامه نگاران و خبرنگاران علاقمند به تعقیب و تحقیق در روابط دوکشور به ایران، زمینه آشنایی و برقراری روابط نزدیک آنها با نظام اقتصادی و تجاری ایران و نهادهای دولتی و غیردولتی فعال را فراهم کرد و با شکل گیری یک گروه کارشناس روابط دوکشوردر بین روزنامه نگاران گام موثری برداشته شود.
خاورم/2011**1010


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن