تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799033829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری: بهبود کیفیت کالاهای داخلی مهمترین اصل در توسعه اقتصادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جهانگیری: بهبود کیفیت کالاهای داخلی مهمترین اصل در توسعه اقتصادی است تهران- ایرنا- معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه استاندارد کردن در پیشرفت صنعت و اقتصاد نقش بسزایی دارد، گفت: سرمایه گذاری در راه بهبود کیفیت کالاهای تولیدی برای پاسخ گویی به نیازهای مصرف کنندگان داخلی و راهیابی کالاها به بازارهای جهانی و کاهش واردات، مهم ترین اصل در توسعه اقتصادی است.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، اسحاق جهانگیری امروز (یکشنبه) در آیین روز جهانی استاندارد افزود: استانداردها هم اکنون جزیی جدایی ناپذیر از زندگی و جوامع بشری است به طوری که روش های علمی را جایگزین شیوه های سنتی کرده است.
وی ادامه داد: امروزه کیفیت، خواست و میل زود گذر تبلیغاتی نیست زیرا موضوع مرگ و زندگی مطرح است و بی توجهی به آن سبب از دست رفتن مشتریان و کاهش درآمد می شود.
معاون اول رییس جمهوری اضافه کرد: کشورهای جهان با برگزاری مراسم ویژه ، روز جهانی استاندارد را گرامی می دارند تا ضمن ترویج فرهنگ استاندارد، ضرورت آن را در زندگی روزمره آحاد جامعه یادآور شوند و اثر بخشی استانداردها را در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و اجتماعی بازگو کنند.
جهانگیری تصریح کرد: استاندارد عبارت است از نظمی مبتنی بر نتایج ثابت علوم، فنون و تجربه های بشری که به صورت قواعد، مقررات و نظام هایی به منظور ایجاد هماهنگی و وحدت رویه، افزایش میزان تفاهم، تسهیل ارتباطات ، توسعه صنعت، صرفه جویی در اقتصاد ملی و حفظ سلامت و ایمنی عمومی به کار می رود.
معاون اول رییس جمهوری یادآور شد: نظریه ای که می گوید استانداردها به نیازهای فردی و اقتصادی مصرف کنندگان توجه دارد، درست است اما استواری نظام صنعت و فناوری نیز از اهداف استاندارد به شمار می آید.
جهانگیری با بیان این که استاندارد، شالوده استواری را برای پیشبرد و توسعه صنعت و اقتصاد فراهم می سازد، ادامه داد: استاندارد فقط به نتیجه محصول نهایی بسنده نمی کند بلکه خط تولید را از ابتدا تا انتها زیر نظر می گیرد؛ این مدیریت برنامه ریز و هدفمند، پویایی را به بخش های سازمانی هدیه می دهد.
معاون اول رییس جمهوری اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور، توسعه صادرات غیر نفتی از اولویت های کشور است زیرا هم در سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قرار گرفته و هم نقش مهمی در خروج کشور از شرایط رکود دارد.
جهانگیری اضافه کرد: هر کشور در حال توسعه که افزایش و بهبود ظرافت صنعتی را در راس برنامه های خود قرار داده باشد، درمی یابد که استاندارد کردن شاخص های تولید و خدمات و همچنین سنجش و کنترل کیفیت محصولات از جمله نکات اصلی در برنامه های توسعه صادرات است.
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه بشر در طول عمر خویش با رعایت قوانین و مقررات، نوعی استاندارد را به وجود آورده و در راه رفاه و آسایش خودش به کار گرفته است، گفت: هرچه استانداردسازی توسعه یابد و تعهد به رعایت استانداردها بیشتر شود از پیشرفت و تعالی جامعه خبر می دهد.
این خبر در حال تکمیل است.
سیام(3)1429**1572


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن