تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821389926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان شمالی: امنیت با زور و سرنیزه حاصل نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار خراسان شمالی: امنیت با زور و سرنیزه حاصل نمی شود بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: برقراری امنیت با زور و سرنیزه ممکن نیست و تنها با مشارکت مردم امنیت پایدار محقق می شود.


به گزارش ایرنا "سیدعلی اکبر پرویزی" پنجشنبه در همایش بزرگداشت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در بجنورد اظهار کرد: امنیت واقعی زمانی شکل می گیرد که احساس امنیت در سطح جامعه و در مردم ایجاد شود.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با قدردانی از خدمات ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج) بویژه در این استان افزود: اساسا تصمیم گیری بدون جمع آوری و تنظیم اطلاعات موثق غیرممکن است و راه به جایی نخواهد برد.
پرویزی با بیان اینکه در حوزه های امنیتی جمع آوری اطلاعات و اشراف اطلاعاتی نقشی تعیین کننده دارد، افزود: این البته تنها محدود به حوزه های امنیتی نیست و در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز داشتن اطلاعات کافی از آن حوزه مهم است.
وی با اشاره به پیشرفت هایی که در عرصه فناوری های مختلف روی داده بر ضرورت به روز بودن تشکیلات امنیتی و اطلاعاتی تاکید کرد و گفت: یقینا با ابزارها و شیوه های سنتی نمی توان در این عرصه موفق بود و نهادهای امنیتی باید به تجهیزات روز مجهز شوند.
مدیرکل اطلاعات خراسان شمالی نیز در این همایش، تمام اقدامات و فعالیت های وزارت اطلاعات را منطبق بر موازین شرع مقدس و قانون دانست و گفت: رویکرد ما در این عرصه صیانت از آرمان های امام راحل (ع) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
"محمدی" وزارت اطلاعات را متعلق به کل نظام دانست و گفت: ویژگی هایی چون رازداری ، توجه به شرع، اخلاص در عمل، ایمان و امانتداری نزد کارکنان این مجموعه، موجب جلب اعتماد مردم به وزارت اطلاعات شده و روز به روز بر اطمینان آنان افزوده می شود.
وی هدف از برگزاری این همایش را افزایش مشارکت مردم در امور اطلاعاتی و امنیتی و تعامل بیشتر با مردم و نیز مسوولان عنوان کرد.
رییس کل دادگستری خراسان شمالی نیز در همایش بزرگداشت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات بر ضرورت تعامل بیشتر مجموعه وزارت اطلاعات با مردم تاکید کرد.
حجت الاسلام "نورالله قدرتی" گفت: نباید از دادن اطلاعات به مردم بترسیم، بلکه باید ضمن رعایت حریم های اطلاعاتی و امنیتی، با مردم حرف زده و ذهن آنان را نسبت به آسیب ها و مسائل روشن کنیم.
رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش در سخنانی، با بیان اینکه نظام اسلامی تنها متعلق به ایران نیست بلکه متعلق به کل جهان اسلام است بر لزوم حفظ و حراست هوشمندانه از این نظام و دستاورهای آن تاکید کرد.
"موسی الرضا ثروتی" گفت: دشمنان چون قادر به مقابله با نفوذ اسلام در دلها نیستند می خواهند چهره اسلام را زشت جلوه دهند و علم کردن گروهک هایی چون داعش و القاعده نیز با همین هدف صورت می گیرد تا سیمای رحمانی اسلام را مخدوش کنند.
نماینده شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس، ارایه خدمات مناسب به مردم را ضروری خواند و گفت: در این میان عملکرد ما مسوولان نیز مهم است و بد عمل کردن ما می تواند کارآمدی نظام را زیر سوال ببرد. ک/2
626


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن