تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819903300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شما به بهشت دعوت شده اید


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



شما به بهشت دعوت شده اید
لذت مطالعه را در یک کتابفروشی حرفه‌ای، زیبا و مناسب برای همه مردم تجربه کنید. اینجا محلی برای برآورده شدن رویاها و آرزوهای اهالی فرهنگ است.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش جام نیوز به نقل از رجانیوز، چشمان‌تان را ببنید و به رویاهایی که دارید فکر کنید. مثلا یک فروشگاه بزرگ کتاب که هم زیبا باشد، هم در طراحی دکوراسیون آن از ذوق و خلاقیت ایرانی – اسلامی استفاده شده باشد، هم جنس کتاب‌هایش جور باشد و بتوان با خیال راحت همه اعضای خانواده را برای انتخاب کتاب آزاد گذاشت، هم خبری از کتاب‌های بی‌فایده و ضاله نباشد، هم بتوان به روزترین و جذاب‌ترین کتاب‌های مذهبی و انقلابی را از آن تهیه کرد. چه رویای شیرینی...   حالا چشمان‌تان را باز کنید اما قرار نیست شما را از رویای شیرینی که داشتید، محروم کنیم. اینبار می‌خواهیم شما را به یک «بهشت» دعوت کنیم؛ بهشتی که در آن رویاهای شما نیز تعبیر می‌شود. به «ترنجستان بهشت» خوش آمدید.   فروشگاه کتاب «ترنجستان بهشت» که روز گذشته به صورت رسمی آغاز به کار کرد، محلی برای برآورده شدن رویاها و آرزوهای اهالی فرهنگ است که دغدغه اسلام و انقلاب دارند و در سال‌های گذشته، همیشه حرص می‌خوردند که چرا یک مجموعه خوب، آرام و کامل از کتاب‌های مفید که در آن خبری هم از کتاب‌های مبتذل و پوچ نباشد، در پایتخت ایران وجود ندارد.   همین که «ترنجستان بهشت» عنوان بزرگترین کتاب‌فروشی شهر را با زیربنایی بالغ بر هزار و ۳۰۰ متر مربع به خود اختصاص داده، می‌تواند هر بازدید کننده‌ای به خصوص علاقه‌مندان به کتاب را قلقلک دهد تا حتی برای یک دیدار گذری هم که شده، سری به این فروشگاه بزرگ کتاب بزند.   اهمیت راه‌اندازی ویترین کتاب یکی از موضوعاتی است که رهبر فرزانه انقلاب به آن اشاره کرده است و چندی است گروه‌های مختلف در راستای تحقق مطالبات رهبری ویترین‌های گوناگون کتاب را ایجاد نموده‌اند. «ترنجستان بهشت» یکی از ویترین‌های کتابی است که در راستای منویات رهبری ایجاد شده تا علاوه بر ایجاد یک ویترین برای عرضه کتاب، کتاب را در قالب یک فروشگاه نوین کتاب به دست مخاطب برساند. این فروشگاه که نمونه‌هایش در سطح شهر و کشور در حال گسترش است یک کتاب فروشی مدرن و نوین است که خرید کتاب را برای مخاطب دلچسب می‌کند.   «ترنجستان بهشت» فروشگاه بزرگی است که در ضلع شرقی خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد و روبروی بیمارستان کودکان مفید واقع شده است. ظاهر بیرونی این فروشگاه نوید لحظات هیجان‌انگیزی از گردش در آن می‌دهد. نمای سرتاسری کتابفروشی به صورت یکپارچه شیشه است و همین نکته هر بیننده‌ای را به داخل رهسپار می‌کند. ویترینی که کتاب‌های چیده شده در پشت آن به بزرگی فروشگاهی به نام «ترنجستان بهشت» است.   افتتاح این مجموعه رویایی در تهران البته نباید متوقف شود و نباید آن را در حصار پایتخت محدود کرد. همه مردم ایران حق دارند تا از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب که اصول احترام به مخاطب در آنها رعایت می‌شود و علاوه بر حفظ اصول و ارزش‌های ملی و دینی، به طور حرفه‌ای نیز به مساله کتاب و کتابخوانی پرداخته می‌شود.   «ترنجستان بهشت» اگر می‌خواهد به یکی از قطب‌های تاثیرگذار فرهنگی کشور تبدیل شود، باید از هم اکنون تکلیفش را با خودش مشخص کند. تبدیل این مکان به یک پاتوق فرهنگی، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند از سوی مدیران آن است. برگزاری جلسات رونمایی و نقد کتاب، ارائه خدمات ویژه به مخاطبین و تبدیل این کتابفروشی به یک موسسه فرهنگی (البته به صورت معنوی)، از جمله راهکارهایی است که می‌تواند ترنجستان بهشت را بر قله فرهنگ کشور قرار دهد و نمادی باشد برای هوای تازه در فضای عمومی جامعه ایرانی.  




۲۴/۰۷/۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن