تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821403741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت بحران خراسان شمالی صاحب بالگرد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیریت بحران خراسان شمالی صاحب بالگرد می شود فاروج- ایرنا - سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: یک فروند بالگرد برای این استان خریداری شده که تا پایان امسال در بجنورد استقرار می یابد.


"محسن لعل قادری" روز پنجشنبه در حاشیه مانور نشت گاز فاروج به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فراهم ساختن امکان ارائه خدمات هوایی امداد و نجات در استان ضروری است.
وی اظهار کرد: با توجه به حادثه خیزی این استان، وجود یک فروند بالگرد نیاز اساسی این خطه بود که خوشبختانه این خواسته در سال جاری برآورده شد.
لعل قادری گفت: در گذشته از یک فروند بالگرد مستقر در خراسان رضوی برای انجام کارهای امداد و نجات هوایی استفاه می شد.
وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن مانور نشت گاز در شهرستان فاروج گفت: ایجاد هماهنگی بین دستگاه های عضو مدیریت بحران در کاهش خسارات ناشی از حوادث و بلایا بسیار موثر است.
وی ارائه آموزش های لازم در مواجهه با حوادث و رعایت نکات ایمنی را از دیگر برنامه های مدیریت بحران استان برشمرد و افزود: آموزش روستاهای بالای هزار نفر جمعیت، فعالیت مستمر در حوزه پیش بینی و پیشگیری ارتقای دستگاه های مهم در حوزه بحران بویژه هواشناسی و ایستگاه های لرزه نگاری در دستور کار این مدیریت است.
لعل قادری همچنین تجهیز روستاها به امکانات امدادی اولیه، آموزش مدیران و شناسایی نقاط ضعف و قوت در زمینه مدیریت بحران را از دیگر برنامه های ستادی این مدیریت عنوان کرد.
وی با اشاره به اهمیت خط لوله گاز سرخس– نکا در شهرستان فاروج گفت: اگر به هر دلیلی این خط دچار افت فشار یا نقص شود نه تنها این شهرستان بلکه استان های مجاور و همچنین استان های شمالی کشور با مشکل جدی مواجه می شوند.
لعل قادری گفت: مقدمات انجام مانور از سوی دستگاه های تخصصی تهیه و در سطح استان تکمیل و امروز درشهرستان فاروج اجرایی شد.
در مانور نشت گاز فاروج ماموریت های در زمان بحران نظیر ساماندهی تردد، رسیدگی به مصدومان و حمل آنان به مناطق امن و رفع نقص لوله گاز از سوی نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر و متخصصان شرکت گاز استان انجام شد.
در استان خراسان شمالی 20 مورد از 31 مورد حوادث طبیعی کشور در ایام سال رخ می دهد که مهم ترین آن ها زمین لرزه، سیل، سرمازدگی و کولاک است.
طبق سرشماری سال 90 استان خراسان شمالی 867 هزار نفر جمعیت دارد که 48.5 درصد آن در مناطق روستایی سکونت دارند. ک/3
7187/330


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن