تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819763070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات احداث 11 خانه بهداشت روستایی در شاهین دژ آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عملیات احداث 11 خانه بهداشت روستایی در شاهین دژ آغاز شد شاهین دژ، مهاباد - ایرنا - مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ از آغاز عملیات احداث 11 باب خانه بهداشت روستایی با اعتبار بیش از هشت میلیارد و 800 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.


اسماعیل فرحناک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احداث این خانه های بهداشت روستایی در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و ارائه خدمات مطلوب به اقشار آسیب پذیر جامعه صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: از مجموع این واحدها، سه باب در بخش کشاورز و هشت باب نیز در بخش مرکزی این شهرستان احداث می شوند که برای هرکدام از آنها 800 میلون ریال اعتبار پیش بینی شده است.
فرحناک گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوا این واحدها تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسند.
مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ گفت: با افتتاح این واحدهای جدید، تمامی خانه های بهداشت روستایی این شهرستان تحت تملک این شبکه قرار گرفته و خانه بهداشت استیجاری حذف می شود.
فرحناک افزود: در زمان حاضر 92 بهورز در 50 واحد خانه بهداشت روستایی خدمات بهداشتی و درمانی را به روستاییان این شهرستان ارائه می دهند.
وی اضافه کرد: در خانه های بهداشت روستایی خدمات بهداشتی و درمانی از جمله مراقبت های پیش از بارداری، مراقبت از مادران باردار و کودکان، تنظیم خانواده، کلرسنجی آب، بهداشت مدارس، بررسی وضعیت بهداشت محیط و اماکن عمومی روستا و ارائه خدمات دارویی، تزریقات و پانسمان به صورت رایگان ارائه می شود.
شهرستان شاهین دژ با 91 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7512/584/581


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن