تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819616368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بویراحمد در زمینه اجرای طرح های آبی مورد اجحاف قرار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > کهگیلویه و بویراحمد زارعی عنوان کرد:
بویراحمد در زمینه اجرای طرح های آبی مورد اجحاف قرار گرفته است
یاسوج – خبرگزاری مهر: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شهرستان بویراحمد را یکی از مناطق پر آب کشور دانست و گفت: این شهرستان در زمینه اجرای طرح های آبی مورد اجحاف قرار گرفته است.



به گزارش خبرنگار مهر، غلام محمد زارعی بعدازظهر چهارشنبه در نشست بررسی طرح های عمرانی شهرستان بویراحمد افزود: سازمان آب منطقه ای این شهرستان را فراموش کرده است. وی با ابراز گلایه از این سازمان اظهار داشت: هیچ پروژه فعالی در شهرستان بویراحمد در حوزه آب منطقه ای وجود ندارد. زارعی به پروژه سد تنگ سرخ و دستور وزیر نیرو برای پیگیری اعتبارات این سد اشاره کرد و گفت: آب منطقه ای باید نیرو بدهد. وی همچنین به اخذ نامه ای از دکتر نوبخت برای فاینانس این طرح اشاره کرد و بیان داشت: این نامه نیز پیگیری نشده است. زارعی همچنین خواستار انجام مطالعات سدهای سرگچینه و شبلیز از سوی آب منطقه ای شد.

سد تنگ سرخ سه درصد پیشرفت فیزیکی دارد مدیرکل دفتر فنی کهگیلویه و بویراحمد هم با انتقاد از کندی روند اجرای سد تنگ سرخ، گفت: تنها 30 نیرو در این پروژه مشغول کار هستند. سید حسین کاظمی افزود: تاکنون پیمانکار این سد 10 میلیارد تومان دریافت کرده است اما تنها سه درصد پیشرفت فیزیکی دارد. وی قرار داد پیمانکار را 10 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با 10 میلیارد تومان پولی که پیمانکار دریافت کرده این پروژه باید 25 درصد پیشرفت فیزیکی می داشت. کاظمی اظهار داشت: این پروژه مهم استانی که قرار است آب بلند مدت شهر یاسوج و حومه را تامین کند، بلاتکلیف رها شده است.


۱۳۹۳/۷/۲۳ - ۱۶:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن