تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819908464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل پزشکی قانونی قزوین: آمار مراجعین نزاع در پنج ماهه نخست امسال شش درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل پزشکی قانونی قزوین: آمار مراجعین نزاع در پنج ماهه نخست امسال شش درصد کاهش یافت قزوین-ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین، از کاهش شش درصدی آمار مراجعین نزاع در پنج ماهه اول سال جاری در استان خبر داد.


"مهرداد تائبی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمار از پنج هزار و 188 نفر در پنج ماهه سال گذشته به چهار هزار و857 نفر در مدت مشابه سال جاری رسیده است.
وی اضافه کرد: براساس آمارهای سازمان پزشکی قانونی کشور در پنج ماهه نخست امسال استان قزوین با این تعداد مراجعه نزاع، جایگاه بیست و یکم کشور را به خود اختصاص داده است.
تائبی در ادامه از کاهش 16 درصدی حوادث شغلی در پنج ماهه اول امسال خبر داد و گفت: در این مدت تعداد 274 نفر به دلیل حوادث ناشی از کار دچار آسیب شده اند که از این میان 9 نفر زن و 265 نفر مرد بوده اند.
وی خاطرنشان کرد: به آمار سال جاری باید 24 نفر را نیز اضافه کرد که در اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده اند که بجز یک نفر تمام آنان مرد بودند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان افزود: متاسفانه علیرغم کاهش در مصدومین، فوتی های ناشی از حوادث شغلی افزایش قابل توجهی داشته است بطوریکه در سال گذشته 10 نفر که تمام آنها نیز مرد بودند بر اثر حوادث شغلی جان باختند اما طی سال جاری این رقم به بیش از دو برابر رسیده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین با اشاره به اینکه کشته های حوادث ناشی از کار در استان قریب به هفت درصد مجموع حوادث شغلی را تشکیل می دهند، بر ضرورت توجه و اهتمام هرچه بیشتر رعایت اصول و نکات ایمنی تاکید کرد.
7388/ 614


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن