تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806941544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش را بزرگترین دستگاه دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آموزش و پرورش را بزرگترین دستگاه دولت است خبرگزاری پانا:فرماندار شهرستان نورآبادگفت: آموزش و پرورش بزرگترین ،گسترده ترین و تاثیرگذارترین دستگاه دولت می باشد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۳ مهر ساعت 08:12



به گزارش خبرنگار پانا،بقاری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش و پرورش شهرستان نورآباد گفت: همه مردم به نوعی مدیون آموزش و پرورش و معلمان هستند چرا که مهمترین دوران زندگی خود را تحت تاثیر تعلیم و تربیت معلمان سپری کرده اند . وی خاطر نشان کرد : معلمان بستر ساز توسعه و پیشرفت کشورند و می توانند در حرکت درست توسعه و پیشرفت کشور اثر بگذارند باقری تاکید کرد : آموزش و پرورش باید در مسیر تعلیم و تربیت حرکت کند و از مسائل حاشیه ای و افراط و تفریط اجتناب کند .
وی دولت تدبیر و امید را دولت اعتدال خواند و گفت : باید با مشی اعتدال به دنبال حرکت در مسیر بالندگی و کمال جامعه بود .
 
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان نیز در این مراسم با یادآوری آیاتی از قرآن کریم گفت : اگر تقوی مبنای حرکت ما باشد خداوند برکت و رحمت خود را بر ما نازل خواهد کرد.
وی با اشاره به مشی دولت تدبیر و امید گفت : یکی از معانی اعتدال را می توان عدالت نامید .
محسن یوسفوند افزود : کارگزاری که افتخار خدمت در دولت اعتدال را پیدا کرده است باید عدالت طلبی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد و به دنبال این باشد که هرچیزی در جایگاه واقعی خود قرار گیرد .
وی تغییر و تحول را در دولتها امری طبیعی خواند و گفت : همه ما سرباز نظام هستیم و باید در هر جایگاهی که اقتضا باشد آماده خدمت صادقانه باشیم .
یوسفوند تصریح کرد : در آموزش و پرورش مبنا و محور حرکت باید رشد و تعالی انسانی باشد که در تمام سطوح به صورت متوازن و هم سطح رشد کند .
وی ادامه داد : ما زمانی آموزش و پرورشی موفق ،مترقی ،پیشرو و موفق خواهیم داشت که بتوانیم دانش آموزان را در 6ساحت تربیتی به صورت متوازن تربیت کنیم و نتیجه فعالیت های دستگاه آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی باشد که در تراز جمهوری اسلامی بوده و ما را در ساختن ایرانی آباد در افق 1404 کمک کند .
وی با گرامیداشت شهدای انقلاب به ویژه شهدای هسته ای کشور گفت : شهدای هسته ای ثمره تربیت جامع و همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند زیرا هم چنانکه در بعد علمی رشد کردند همپای آن در اخلاق و معرفت به کمال هم رسیدند .
یوسفوند اضافه کرد : یک جامعه مترقی و پیشرفته هم چنانکه به منابع ملی و طبیعی نیازمند است به سرمایه های انسانی هم نیاز دارد و باید تاکید کنیم که ارزش و جایگاه سرمایه های انسانی به مراتب بیشتر از منابع طبیعی و ملی است .
یوسفوند آموزش و پرورش را دستگاهی عظیم و گسترده خواند که به تنهایی نمی تواند بار سنگین تعلیم و تربیت را به دوش بکشد وی افزود : ما معتقدیم که متولی پرورش انسانهایی هستیم که بستر ساز رشد و توسعه جامعه هستند و برای نیل به این هدف مهم نیاز داریم که با دستگاهها ، نهادها و ارکانهای دیگر نظام، تعامل ایجاد کنیم .
وی بر این نکته پای فشرد که تعامل با ائمه جمعه ،جماعت و حوزه های علمیه باید در اولویت همکاریها قرار گیرد . یوسفوند اضافه کرد : برای رسیدن به اهداف بلند و متعالی تربیتی باید از ظرفیت بالقوه ائمه جمعه و جماعت هوشمندانه استفاده کرد .
وی استفاده از تجارب اهل خرد و اندیشه و پیشکسوتان را لازم و ضروری خواند و گفت : نورآباد به مدد صبغه فرهنگی و نخبگان خود از نظر وضعیت فرهنگی جز شهرهای پیشروی استان است و باید از این نقطه قوت حداکثر بهره را برد .
یوسفوند در پایان تاکید کرد : در دولت اعتدال باید از افراط و تفریط اجتناب کرد و با عقلانیت و تدبیر به دنبال توسعه و ترقی شاخص های تعلیم و تربیت بود . در ادامه جهانیان مدیر سابق آموزش و پرورش نورآباد با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریتی خود گفت : در دوران تصدی خود تمام تلاشم معطوف بر این بود که به دنبال حرکت در مسیر اصلی تعلیم و تربیت باشم و از تمام ظرفیت ها به نفع و مصلحت آموزش و پرورش استفاده کنم .
 احمد کاظمی سرپرست جدید آموزش و پرورش نورآباد نیز گفت : تلاش می کنم تا از توان همه نیروهای آموزش و پرورش استفاده کنم تا سرعت حرکت آموزش و پرورش را منطقی و معقول تر کنم .
وی اعتدال و دوری از افراط و تفریط را راهبرد خود خواند و گفت : آموزش و پرورش باید به دنبال ارتقاء شان و منزلت معلمان باشد و از افراط و تفریط پرهیز کند .وی از فرهنگیان خواست او را در انجام این مسئولیت سنگین و مهم یاری کنند.
 
احمد کاظمی کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دارد در مدت 28 سال خدمت در آموزش و پرورش در سمت های کارشناس مسئول امور شاهد و ایثارگران ، کارشناس مسئول تکنولوژی آموزشی ، دبیر و معاون مراکز آموزشی، مدرس کلاسهای آموزش خانواده انجام وظیفه نموده اند .وی از رزمندگان 8سال دفاع مقدس وبرادر شهید می باشد.
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن