تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819950752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشت هزار میلیارد ریال به اجرای بسته خدمات دندانپزشکی در زنجان تخصیص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هشت هزار میلیارد ریال به اجرای بسته خدمات دندانپزشکی در زنجان تخصیص یافت زنجان - ایرنا - مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال به اجرای بسته خدمات دندانپزشکی افراد زیر 14 سال به مدت شش ماه در این استان تخصیص یافت.


مجید صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بسته خدمات دندانپزشکی افراد زیر 14 سال در مسیر اجرای طرح تحول نظام سلامت اجرا می شود، افزود: اجرای تدریجی این بسته می تواند معضلات و مشکلات بهداشتی درمانی در بخش های مختلف را به حداقل برساند.
وی یادآورشد: بسته ارائه شده شامل ویزیت رایگان، آموزش، جرم گیری، فلوراید تراپی، پیشگیری و پرکردن رایگان شیارهایی که در اثر کمبود فلوراید در دندان ایجاد شده در بین گروه های هدف است.
صادقی افزود: این بسته خدمات دندانپزشکی ویژه سنین پنج تا 14 سال و زنان باردار در سطح روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت است.
وی مشکلات حوزه بهداشت دهان و دندان را به ویژه در افراد زیر 14 سال بسیار مهم و اساسی عنوان و اظهار کرد: این مهم بنا به دلایل مختلفی به خصوص عدم آموزش های لازم معضلاتی را ایجاد کرده است.
مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان ادامه داد: تعداد مراکز بهداشتی و درمانی واجد شرایط و چگونگی اجرای این بسته از طرح تحول نظام سلامت از موضوعاتی است که معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بررسی و رفع آن را بر عهده گرفته است.
وی اظهار کرد: این اداره کل نیز پایش های لازم را نسبت به اجرای مطلوب و بهینه این طرح در مراکز بهداشتی و درمانی استان زنجان را انجام خواهد داد.
صادقی خاطرنشان کرد: اجرای بسته های خدمات دندانپزشکی به ویژه در شهرهای مناطق محروم می تواند بسیاری از مشکلات این حوزه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت طی روزهای گذشته از آغاز ارایه بسته خدمات دندانپزشکی برای افراد زیر 14 سال در سراسر کشور خبر داد.
596/7320


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن