تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820626410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باران پراکنده در پایتخت از عصر فردا


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: باران پراکنده در پایتخت از عصر فردا
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: : فردا آسمان تهران نیمه ابری دربعدازظهر ابری همراه با بارش پراکنده و گاهیوزش باد خواهد بود. کمینه و بیشینه دما در این روز به 14و 22 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.
آفتاب: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوای کشور را برای سه روز آینده تشریح کرد.

به گزارش مهر، احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: از اواخر وقت امروز با ورود یک سامانه بارشی در برخی مناطق مرزهای غربی کشور ابرناکی و بارش باران شروع می شود. فردا در غرب، جنوب غرب، بخش هایی از شمال غرب، نواحی مرکزی و دامنه‌های غربی و مرکزی البرز ابرناکی، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: ابرناکی و بارش روز پنج شنبه نیز در مناطق ذکر شده ادامه خواهد داشت و از اواخر وقت روز جمعه در نیمه غربی کشور از مقدار ابرها کاسته می شود و گستره بارش‌ها به شمال شرق کشور نیز می رسد.

به گفته وی، این بارش‌ها از چهارشنبه تا جمعه در استانهای غربی کشور و دامنه‌های مرکزی زاگرس شدید خواهد بود.

وظیفه اظهار داشت: طی دو روز آینده افزایش دما در سواحل دریای خزر و استان اردبیل پیش بینی می شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: : فردا آسمان تهران  نیمه ابری دربعدازظهر ابری همراه با  بارش پراکنده و گاهیوزش باد خواهد بود. کمینه و بیشینه دما در این روز به 14و 22 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.




تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن