تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819840063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابرهای بارانی امشب از پایتخت می‌روند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ابرهای بارانی امشب از پایتخت می‌روند
آسمان تهران امروز بارانی است و در مناطق جنوبی آن نیز شاهد وزش باد و گرد و خاک هستیم اما بارش امشب پایان می یابد و بر اساس گزارشات هواشناسی هوای پایتخت پنجشنبه و جمعه بار دیگر بارانی خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹ - 13 October 2014


آسمان تهران امروز بارانی است و در مناطق جنوبی آن  نیز شاهد وزش باد و گرد و خاک هستیم اما بارش امشب پایان می یابد و بر اساس گزارشات هواشناسی هوای پایتخت پنجشنبه و جمعه بار دیگر بارانی خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس گزارش سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور؛ تهران امروز بارانی است و در مناطق جنوبی آن شاهد وزش باد و گرد و خاک خواهیم بود، فردا کاهش ابر خواهیم داشت و تنها باراش باران تا امشب در پایتخت پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوای امروز تهران 23 درجه سانتی‌گراد است که از فردا افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش ،بارش باران از امشب در تهران قطع می‌شود و اما در پنج‌شنبه و جمعه بارندگی در سطح شهر تهران را شاهد خواهیم بود، امروز برای شمال غرب و غرب کشور و آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندارن، کردستان، ایلام، مرکزی، البرز، همدان، خوزستان، قزوین، سمنان بارش باران به صورت موقتی پیش‌بینی می‌شود.

از روز چهارشنبه از غرب شاهد موج جدید بارشی خواهیم بود و نیمه غربی کشور در روز پنج‌شنبه و جمعه بارش باران خواهد داشت، همچنین می‌توان گفت شدت بارش‌ها امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کردستان، اردبیل، لرستان، شمال خوزستان، همدان و مرکزی است که موجب آبگرفتگی و طغیان رودخانه‌ها در این مناطق می‌شود.

 دمای هوای از امروز تا پایان هفته در نوار شمالی کشور افزایش نسبی خواهد داشت، خنک‌ترین منطقه امروز در خراسان جنوبی با 2 درجه سانتی‌گراد زیر صفر پیش‌بینی شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن