تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820341687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندارآذربایجان شرقی: بااقداماتی جزیی ازبسیاری از تصادفات جلوگیری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندارآذربایجان شرقی: بااقداماتی جزیی ازبسیاری از تصادفات جلوگیری می شود تبریز - ایرنا - معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با اقداماتی اندک و جزیی، از تصادفات و تلفات جاده ای کاسته می شود.


محمدصادق پورمهدی عصر روز سه شنبه در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان افزود: نصب علایم، ایجاد رمپ های استاندارد و تعبیه کندروها در کنار جاده ها می تواند تا حد زیادی از تصادفات بکاهد.
وی بر لزوم خط کشی جاده ها تاکید کرد و گفت: ایجاد این خط کشی ها بخصوص در روزهای بارانی میدان دید راننده را بالا برده و از وقوع تصادفات جلوگیری می کند.
پورمهدی افزود: کارها و اقدامات در بخش جاده ای بسیار حساس است و باید به موقع انجام شود و در این میان همکاری تمام دستگاه ها و ارگان ها با راهداری و پلیس راه می تواند خروجی مطلوبی داشته باشد.
وی همچنین بر لزوم حضور نیروهای گشت پلیس راه در جاده ها تاکید کرد و گفت: تجربه نشان داده زمانی که پلیس در جاده حضور دارد، تصادفات کاهش یافته است.
پورمهدی همچنین بر تعریض باند شمالی اتوبان شهید کسایی تبریز تاکید کرد و افزود: متاسفانه وضعیت باند شمالی این اتوبان چندان مناسب نبوده و قرار است شهرداری تبریز یک خط به این باند اضافه کند.
وی ازاداره کل راه وشهرسازی و همچنین ارگان ذیربط خواست با ایجاد ورودی ها و خروجی های استاندارد در این اتوبان، امنیت آن را بالا ببرند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان نیز در این جلسه به ایمن سازی جاده های استان و برنامه های این اداره کل اشاره کرد و گفت: ایمن سازی مدارس حاشیه جاده ها، ارتقا سطح امنیت عابرین پیاده و همچنین ساماندهی وانت بارها و فرهنگ سازی را از جمله برنامه های این اداره کل برشمرد.
داریوش باقر جوان افزود: اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی در بین رانندگان در کنار کنترل های صورت گرفته نتیجه داده و آمار تصادفات و تلفات در سطح استان کاهش یافته است.
وی همچنین به نامگذاری روزهای 14 تا 25 آبان ماه به عنوان دهه "ایمنی راه ها و مسوولیت ما" از سوی وزارت راه وشهرسازی اشاره کرد و گفت: برنامه های متنوعی در این دهه با موضوع ایمنی جاده ها در سطح استان همزمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد.
7233/1495


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن