تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820531388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوین بسته های کارآفرینی شرکت های دانش بنیان حوزه گیاهان دارویی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تدوین بسته های کارآفرینی شرکت های دانش بنیان حوزه گیاهان دارویی تهران- ایرنا- دبیرستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تدوین بسته های کارآفرینی ویژه شرکت های دانش بنیان حوزه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی در 20 جلد خبر داد.


به گزارش ایرنا از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری ، دکتر" محمد حسن عصاره " گفت: این بسته ها به منظور تحقق بند پنجم سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تدوین و آماده سازی شده است.
وی افزود: محتوای بسته های کارآفرینی در 20 جلد به همت گروهی از نخبگان و متخصصان حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی به صورت کارشناسی و نیازسنجی شده تدوین شده است، تا از این طریق مسیر تبدیل فناوری به نوآوری در جهت تجاری سازی و رساندن محصولات شرکت های دانش بنیان به بازار هموار شود.
دکترعصاره بابیان اینکه در بسته های فوق بحث تولید و فرآوری گیاهان دارویی مورد نظر قرار گرفته است اظهارکرد: برآورد هزینه سرمایه گذاری، میزان درآمدزایی، موارد ریسک پذیر و میزان سودآوری از جمله موارد ذکر شده در محتوای بسته های کارآفرینی است.
وی با اشاره به اهمیت توانمند سازی شرکت های دانش بنیان حوزه گیاهان دارویی وطب سنتی اظهار کرد: امر توانمندسازی بخش خصوصی برای متولد شدن شرکت دانش بنیان جدید این حوزه با آماده سازی بسته های کارآفرینی محقق می شود.
به گفته وی این بسته ها در راستای حمایت همه جانبه ستاد توسعه علوم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای توسعه کمی و کیفی و افزایش شرکت های دانش بنیان این حوزه تهیه شده است.
دبیرستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استفاده بهینه از نیروی انسانی و زمان را از جمله مزیت های آماده سازی این بسته ها برشمرد وافزود: از این پس شرکت های دانش بنیان نوپای حوزه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی با انتخاب بسته های کارآفرینی یک قدم جلوتر گام برداشته و هدفمند به انجام کار می پردازند.
علمی (1)** 9340**1440


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن