تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820308257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در راستاي عينيت به منويات مقام معظم رهبري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۳ (۹:۵۴ق.ظ)
ضرورت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در راستاي عينيت به منويات مقام معظم رهبري رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان فاروج در استان خراسان شمالي گفت: بر همه مسوولان، بلکه آحاد جامعه اسلامي است که با تبيين و ترويج فرهنگ متعالي ايثار و شهادت در راستاي عينيت بخشيدن به منويات مقام معظم رهبري تلاش کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام قرباني با اشاره به وظيفه همه مسوولان براي حفظ و حراست از دستاوردهاي ارزشمند شهدا و ايثارگران، گفت: بر همه مسوولان، بلکه آحاد جامعه اسلامي است که با تبيين و ترويج فرهنگ متعالي ايثار و شهادت در راستاي عينيت بخشيدن به منويات مقام معظم رهبري تلاش کنند.
وي ضمن گراميداشت ياد و خاطره حماسه تاريخي مردم خراسان شمالي در استقبال از مقام معظم رهبري با بيان نقش ارزشمند ولي فقيه در پيشبرد اهداف انقلاب به حضور ايثارگران و رزمندگان در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل اشاره کرد و گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و نعمت استقلال و آزادي رهين رهبري هاي حضرت امام خميني (ره) و جانفشاني شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي بود.
حجت الاسلام قرباني همچنين با ذکر اين ضرورت که امروز وظيفه همه مسوولين حفظ و حراست از دستاوردهاي ارزشمند شهدا و ايثارگران است گفت: بر همه مسوولين، بلکه آحاد جامعه اسلامي فرض است که با تبيين و ترويج فرهنگ متعالي ايثار و شهادت و زنده نگاه داشتن ياد و نام شهدا در راستاي عينيت بخشيدن به منويات مقام معظم رهبري تلاش کنند.
لازم به ذکر است، مراسم بزرگداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالي در شهرستان فاروج در جوار گلزار شهدا با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و در پايان اين مراسم مزار مطهر شهدا گلباران و عطر افشاني شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن