تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان خمین تاکید کرد: لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان خمین بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه تاکید کرد.
۱۳۹۳ شنبه ۵ مهر ساعت 12:17



به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام حسینی در آئین گلباران و عطر افشانی قبور شهدای شهرستان خمین که بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) در رابطه با ارزش شهادت افزود: بهترین مرگ ها شهادت در راه خداست، شهادت امری است که آرزوی اولیای الهی بوده و یکی از خواسته های مردان بزرگ کشته شدن در راه خداوند بوده است. وی ادامه داد: شهدا دین زیادی بر گردن ما دارند، ما باید راه آنها را ادامه دهیم، اهداف وآرمان های آنان که حفظ دین وارزش های اسلامی بود را دنبال کنیم و فرهنگ بسیجی را ترویج و تقویت کنیم تا در روز قیامت مشمول شفاعت شهدا شویم. امام جمعه شهرستان خمین بیان کرد: از مهم ترین جنگ های معاصر، جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است که در ایران، با نام های دفاع مقدس، جنگ تحمیلی و جنگ هشت‌ساله از آن یاد می شود و در جوامع اعراب با نام‌های قادسیه صدام و جنگ اول خلیج فارس شناخته می‌شود. حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: این جنگ با دستور صدام حسین و حمله نیروهای نظامی عراق در شهریور ۱۳۵۹ به ایران آغاز شد و پس از ۸ سال جنگ، بالاخره با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران در مرداد ماه سال ۱۳۶۷ به پایان رسید. وی تصریح کرد : هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه، با تمام فراز و نشیب های فروانی که داشت با قبول آتش بس از سوی ایران به اتمام رسید، ولی با این حال، با گذشت سال ها، هنوز یاد و خاطرات رشادت ها و فداکاری های زنان و مردان این مرز شهید پرور هنوز در خاطره ها باقی مانده و خواهد ماند. امام جمعه شهرستان خمین تصریح کرد: به همین منظور برای گرامی داشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، هفته آغازین جنگ تحمیلی عراق علیه ایران یعنی ۳۱ شهریور تا ۷ مهرماه را در تقویم جمهوری اسلامی ایران، هفته دفاع مقدس نامگذاری کرده اند.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن