تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804863515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت امور کشور باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران ترکی تاکید کرد:
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت امور کشور باشد
قدس - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران با اشاره به جنگ نرمی که دشمنان در برابر کشور به راه انداخته اند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در اولویت امور کشور باشد زیرا گام برداشتن در مسیر شهدا بهترین راه مبارزه با جنگ نرم است.



به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله ترکی شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای تخریب گردان 10 سیدالشهدا که با حضور فرماندار قدس، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، رئیس بنیاد شهید شهرستان های استان تهران، پدر شهید فهمیده و روسای سپاه و دیگر ادارات این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: خانواده های شهدا هیچ انتظاری از مسئولان ندارند ولی این وظیفه بر دوش همه است که از آن ها دلجویی کنند. وی افزود: یکی از راه هایی که کشور می تواند از طریق آن با جنگ نرم دشمنان علیه ایران، مبارزه کند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و این دستگاه های فرهنگی هستند که در این راه بیشترین بار مسئولیت را بر دوش دارند. این مسئول ادامه داد: مهمترین دستگاهی که تاثیر بسیاری در این زمینه دارد رسانه ملی است، در این خصوص کار انجام شده اما در برابر حجم انبوهی از برنامه هایی که رسانه های بیگانه ساخته اند بسیار اندک است لذا باید تلاش شود در حوزه رسانه های صوتی و تصویری که تاثیر بیشتری دارند کار اصولی انجام شود. ترکی تصریح کرد: رسانه های قدرتمندی مانند هالیوود با هزینه میلیاردها ریال تلاش دارند قهرمان سازی کنند در حالی که کشور ما در هشت سال جنگ تحمیلی قهرمانان بی نظیری به خود دیده که با اندک سرمایه ایی می توان آن ها را به نسل جوانی که جنگ را درک نکرده اند، معرفی کرد. وی اظهار داشت: جوانانی که بدون سلاح پیشرفته در برابر ارتش تا بن دندان مسلح عراق که مستقیما توسط 38 کشور دنیا حمایت می شد، ایستادند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک این مملکت به دست دشمنان بیفتد، این ایثار و از خودگذشتگی آن ها است که کشور ایران اکنون در بین این همه کشور بحران زده در آرامش کامل بسر می برد. معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران گفت: این یادواره مخصوص شهدای گردان تخریب است، افرادی که در این گردان ها فعالیت می کردند با شجاعت تمام و با دستان خالی وارد میدان مین می شدند و تا جایی که امکان داشت با خنثی کردن مین ها و پس از آن با گذشتن از جان خود مسیر را برای دیگر همرزمانشان پاکسازی می کردند، دشمنان هنوز از ترس این مردم دلیر ایران است که به خود اجازه حمله به ایران اسلامی را نمی دهند. شهدا چشم و چراغ ملت و نور هدایتگر جامعه هستند در ادامه مراسم فرماندار قدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد:  قدس مفتخر است که 450 شهید را تقدیم این مرزو بوم مقدس کرده و 60 آزاده سرفراز، 270 جانباز بالای 25 درصد و بیش از دو هزار رزمنده و ایثار گر از افتخارات این شهرستان محسوب می شوند. نورمحمد فردی افزود: مسئولان شهرستان هر ماه در قالب طرح سپاس از خانواده های شهدا و ایثارگران بازدید بعمل می آورند زیرا اعتقاد دارند که هرچه که این کشور و نظام جمهوری اسلامی دارد از برکات خون همین عزیزان است و تنها کاری که می شود انجام داد دلجویی از خانواده های آنان و گام برداشتن در مسیر الهی آن ها است. وی تصریح کرد: از مسئولان استانی تقاضا می شود که در ساماندهی و همسطح سازی گلزار شهدای این شهرستان در راستای کمک به خانواده های شهدا و همچنین ساخت مقبره دو شهید گمنامی که در بوستان ولیعصر( عج) این شهرستان مدفون هستند، همکاری کنند. این مسئول گفت: شهدا چشم و چراغ ملت و نور هدایتگر جامعه هستند، باید راه و اهداف شهدا را گرامیداشت زیرا گام برداشتن در راه شهدا یکی از اصلی ترین اصول حفظ نظام جمهوری اسلامی است.


۱۳۹۳/۶/۲۱ - ۱۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن