تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819990985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرضیه زدن هواپیمای نیروی انتظامی مردود است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردار احمدی مقدم: فرضیه زدن هواپیمای نیروی انتظامی مردود است تهران - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی گفت: برخی رسانه ها سعی دارند فضا را ناامن کرده و تروریست ها را قوی نشان دهند، در حالیکه بحث خرابکاری در هواپیما صحت ندارد و فرضیه زدن آن مردود است.


هفت تن از مسوولان و کادر پروازی نیروی انتظامی روز شنبه 19 مهر ماه حین عزیمت به منطقه مرزی و عملیاتی شرق کشور، بر اثر سانحه هوایی به شهادت رسیدند.
به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی ایرنا، سردار «اسماعیل احمدی مقدم» روز سه شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر هفت شهید سانحه هواپیمای نیروی انتظامی در ستاد کل نیروی انتظامی، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اطلاع رسانی در زمینه این حادثه به موقع صورت گرفت، افزود: تیم فنی باید علت سانحه را مشخص کند که این موضوع اکنون در حال بررسی است، اما به این سرعت نمی توان در این زمینه اظهار نظر کرد.
وی با بیان اینکه از این نوع هواپیما پنج فروند به صورت فعال در نیروی انتظامی وجود دارد، گفت: اکنون از این نوع هواپیما فقط بمنظور پرواز آموزشی استفاده می شود تا بررسی های صحنه مشخص و نتایج اعلام شود تا بدانیم علت سانحه چه بوده است.
سردار احمدی مقدم تاکید کرد: از این نوع هواپیما در دنیا تعداد قابل توجهی وجود دارد و از جمله هواپیماهای کم سانحه هستند، اما به نظر می رسد عمر بالای این نوع هواپیما باعث آسیب شده نه مسایل فنی، زیرا هواپیما به دقت بررسی شده و خلبانی با درجه سرهنگی و مهارت بالا آن را هدایت کرده است.
ادامه دارد...
اجتمام(3) ** 9105 ** ل.الف.ی ** 1071


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن