تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819228242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرق شدگی در همدان چهار برابر افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: غرق شدگی در همدان چهار برابر افزایش یافت همدان - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: مرگ بر اثر غرق شدگی در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود چهار برابر افزایش دشته است.


دکتر "علی احسان صالح" روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 11 نفر از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ماه سالجاری در این استان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند که این افراد از نظر جنسیت شامل یک زن و 10 مرد می شوند.
وی اضافه کرد: سال گذشته و در همین مدت سه نفر شامل یک زن و دو مرد جان خود را در اثر غرق شدن از دست دادند.
این مقام قضایی استان همدان همچنین از افزایش 16 درصدی مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی خبر داد و گفت: 9 هزار و 327 نفر در سال جاری به علت صدمات ناشی از نزاع به پزشکی قانونی همدان مراجعه کردند که این رقم در شش ماهه نخست سال 92 تعداد هفت هزار و 976 نفر گزارش شده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان اضافه کرد: شش هزار و 860 نفر از مراجعه کنندگان به پزشکی قانونی در نیمه نخست امسال مرد و دو هزار و 475 نفر نیز از نظر جنسیت زن بوده اند.
دکتر صالح گفت: ظاهر خون آلود تأثیری در صدور نظریه کارشناسی توسط پزشکی قانونی ندارد و آنچه مبنای صدور نظریه کارشناسی در خصوص جراحات است، نوع جراحت و عمق آن است.
وی اضافه کرد: برای صدور نظریه کارشناسی در خصوص صدمات ناشی از نزاع توسط سازمان پزشکی قانونی ارائه معرفی نامه از مراجع قضایی و یا کلانتری الزامی است.
7525/2624


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن