تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819462257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اساس دانشگاه فرهنگيان بر تربيت اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۵۶ب.ظ)
رئيس دانشگاه فرهنگيان: اساس دانشگاه فرهنگيان بر تربيت اسلامي است رئيس دانشگاه فرهنگيان گفت: اساس دانشگاه فرهنگيان بر تربيت اسلامي است و هيئت امناي اين دانشگاه نيز تصويب کرده است که يک پژوهشکده تربيت اسلامي در قم تشکيل شود تا مباني تربيت اسلامي در دانشگاه فرهنگيان نهادينه شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود ميرمحمدي در ديدار با آيت الله مکارم شيرازي سخن مي‌گفت، ضمن تبريک عيد غدير اظهار کرد: دانشگاه فرهنگيان، دانشگاه جديدي است که وظيفه تربيت و تعليم معلمان را به عهده گرفته است.
رئيس دانشگاه فرهنگيان افزود: دانشگاه فرهنگيان در سال 1391 نخستين دانشجويان خود را جذب کرد و هم اکنون 70 هزار دانشجو در 16 رشته و در 100 مرکز، در اين دانشگاه تحصيل مي‌کنند و تربيت معلمان نظام آموزش و پرورش کشور به عهده اين دانشگاه است.
وي خاطرنشان کرد: اين دانشگاه شبانه روزي است و واحدهاي آن‌ها براساس جنسيت تفکيک شده‌اند و سرمايه خوبي براي نظام جمهوري اسلامي است که براساس سند بنيادين آموزش و پرورش و فلسفه اسلامي اقدام به تربيت دانشجو مي‌کند.
اين استاد دانشگاه تاکيد کرد: در دانشگاه فرهنگيان، کار ما صرفا آموزش دادن به کساني که مي‌خواهند معلم شوند، نيست بلکه تلاش مي‌کنيم از ابتکار و خلاقت لازم استفاده کنيم تا در منش و شخصيت ايشان تغيراتي ايجاد کنيم و علاوه بر آموزش، بر تکميل شخصيت و منش دانش آموزان نيز تاثير بگذاريم.
رئيس دانشگاه فرهنگيان افزود: اين دانشگاه يک موجود دو زيست است زيرا از حيث دانشگاه به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري وابسته است و از سوي ديگر به عنوان پيمانکار آموزش و پرورش به شمار مي‌آيد و يک دانشگاه ماموريت گراست.
مير محمدي خاطرنشان کرد: از ديگر وظايف اين دانشگاه، ارتقاء و تربيت کادر فعلي آموزش و پروش است و آموزش‌هاي ضمن خدمت را نيز به عهده گرفته است و به تعبير وزير آموزش و پرورش، يک نهاد استراتژيک براي تعليم و تربيت در کشور است.
اين استاد دانشگاه تاکيد کرد: ورود به اين دانشگاه در دو مرحله صورت مي‌گيرد که جذب دو برابر ظرفيت از آزمون سراسري و سپس مصاحبه حضوري و جذب نهايي را شامل مي‌شود.
معاون فرهنگي دانشگاه فرهنگيان نيز با اشاره به مصوبه هيئت امنا در ايجاد يک پژوهشکده تربيت اسلامي در قم، تصريح کرد: اساس دانشگاه فرهنگيان بر تربيت اسلامي است و هيئت امناي اين دانشگاه نيز تصويب کرده است که يک پژوهشکده تربيت اسلامي در قم تشکيل شود تا مباني تربيت اسلامي در دانشگاه فرهنگيان نهادينه شود.
وي افزود: پژوهشکده تربيت اسلامي براساس مباني اسلامي اقدام به برنامه ريزي تحصيلي مي‌کند و از اين رهگذر براي دانشگاه فرهنگيان يک منبع غني است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن