تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820200993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته امداد خراسان شمالی حدود 13 میلیارد ریال صدقه جمع آوری کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کمیته امداد خراسان شمالی حدود 13 میلیارد ریال صدقه جمع آوری کرد بجنورد - ایرنا - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: در شش ماه نخست امسال 12 میلیارد و 700 میلیون ریال صدقه در این استان برای کمک به محرومان جمع آوری شده است.


به گزارش ایرنا به نقل از روز دوشنبه روابط عمومی این اداره کل "برات سلیمی" اظهار کرد: این میزان کمک از 123 هزار و 448 صندوق صدقه در منازل و فروشگاه ها، سازمان ها و صندوق های بزرگ نصب شده در میدان ها، معابر و مکان های عمومی در سطح شهرهای استان جمع آوری شده است.
وی گفت: کمک های جمع آوری شده از محل صدقات، صرف ارایه خدماتی از جمله خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج و مسکن به مددجویان زیر پوشش و اقشار نیازمند در استان می شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی بر مشارکت بیشتر خیران در برنامه های خدمات رسانی و کمک به محرومان استان تاکید کرد و گفت: تاکنون میزان مشارکت مردم این استان در دست گیری از نیازمندان قابل تقدیر است.
با احتساب کمک های موردی به کمیته امداد امام خمینی (ره) 130 هزار نفر از جمعیت 867 هزار نفری خراسان شمای زیر پوشش این نهاد هستند.ک/1
7184/623


21/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن