تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799372165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش آزاد گازوئیل در جایگاه‌ها ممنوع شد/ تغییرات جدید سهمیه‌های گازوئیل


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > انرژی در گفتگو با مهر اعلام شد:
فروش آزاد گازوئیل در جایگاه‌ها ممنوع شد/ تغییرات جدید سهمیه‌های گازوئیل
رئیس کانون کارفرمایی جایگاه‌داران سوخت کشور با اشاره به توقف عرضه گازوئیل آزاد در جایگاه‌ها از تغییر در سهمیه گازوئیل خودروهای سنگین خبر داد و اعلام کرد: شرکت ملی پخش نفتی کارت آزاد گازوئیل جایگاه‌داران را غیرفعال کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور طرح سه مرحله‌ای ساماندهی و تغییر کلاس کارت‌های هوشمند گازوئیل را در دستور کار قرار داده که مرحله ضربتی این پروژه از مهر ماه سال جاری در کشور عملیاتی شده است.

حسین هاشمی معاون ستاد سوخت با بیان اینکه اطلاعات لازم براي تغيير كلاس خودروهاي گازوئيل سوز از نيروي انتظامي اخذ و تحويل شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي شده است، تاکید کرد: پیش بینی می‌شود تا روزهاي آينده كارت سوخت اين قبيل خودروها تغيير كند. يعني خودروهاي گازوئيل سوز با ظرفيت زير ۱۰ تن به ۳ زيرگروه تقسيم مي‌شوند و مطابق با ميزان مصرف واقعي به آنها سهميه داده خواهد شد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه این طرح ضربتی در كمتر از يك روز اجرایی خواهد شد، گفت: اجرای طرح ضربتی  هيچ اخلالي در روند تخصيص سهميه به خودروهاي ديزلي ايجاد نمي كند. زيرا به محض دريافت كارت سوخت جديد توسط مالكان خودروهاي مذكور و اولين سوخت گيري، كارت سوخت قبلي آنها حذف خواهد شد و سهميه كارت جديد آنها فعال مي شود.

اجرای بی سرو صدای این طرح گازوئیلی صدای انتقاد فعالان حمل و نقلی کشور به ویژه اتحادیه صنف دارندگان کامیون، ماشین‌های کمپرسی و راه‌سازی را درآورده به طوری‌که این تشکل صنفی از محدودیت در عرضه گازوئیل با قیمت آزاد در جایگاه‌های سوخت انتقاد کرده است.

ناصر رئیسی فرد در گفتگو با مهر با بیان اینکه بر اساس مصوبه اخیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کارت گازوئیل آزاد جایگاه داران سوخت به حالت غیر فعال درآمده است، گفت: شرکت ملی پخش نفتی با اعمال تغییرات جدید در سامانه سوخت کارت گازوئیل آزاد جایگاه داران را غیر فعال کرده است.

رئیس کانون کارفرمایی جایگاه داران سوخت سراسر کشور با اعلام اینکه در شرایط فعلی عرضه گازوئیل با قیمت آزاد در جایگاه ها به حالت تعلیق درآمده است، اظهار داشت: از سوی دیگر با تغییر کلاس کارت های گازوئیل به برخی از خودروهای سنگین در یک استان یک سهمیه و در استان دیگر سهمیه‌ای متفاوت اختصاص می یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تغییر در سهمیه گازوئیل خودروهای دیزلی منجر به افزایش تراکم در جایگاه های سوخت کشور شده است، بیان کرد: با وجود تغییر در سهمیه گازوئیل خودروها اما تغییری در قیمت این فرآورده نفتی اعمال نشده است.

رئیسی فرد با یادآوری اینکه در مجموع اجرای نظام سهمیه بندی در عرضه سوخت منجر به فساد و ناهنجاری در جایگاه‌های سوخت کشور، می شود، تبیین کرد: هدف از تغییر کلاس خودروهای گازوئیل سوز کشور کاهش قاچاق این فرآورده نفتی است که آزادسازی قیمت ها مطابق با بهای منطقه ای آن بهترین روش برای مقابله با قاچاق است.

رئیس کانون کارفرمایی جایگاه داران سوخت سراسر کشور با بیان اینکه تغییرات جدید در نظام سهمیه بندی یکسری نا هنجاری‌های جدید در جایگاه‌ها ایجاد کرده است، تاکید کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی باید نظارت خود در نحوه طرح جدید در جایگاه‌ها را افزایش دهد.


۱۳۹۳/۷/۲۱ - ۱۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن