تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804759191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش مدت زمان ماندگاری گردشگران در سرعین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: افزایش مدت زمان ماندگاری گردشگران در سرعین اردبیل - ایرنا - فرماندار سرعین از افزایش مدت زمان ماندگاری گردشگران در این شهر توریستی خبر داد.


عاطف ناصری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری سرعین افزود: با برنامه های اجرا شده مدت ماندگاری مسافر در سرعین از 1.5 روز به دو روز افزایش یافته است.
وی گفت: تحقق قطب گردشگری و سلامت و ایده ها و نظریه های ارائه شده برای شهر سرعین نیازمند حرکتی جدی و تاثیرگذار در تامین زیرساخت های مورد نیاز است به شرطی که بتوانیم آبگرم ها را مدرن و مجتمع های متنوع آبدرمانی را نیز با توجه به خواص درمانی آنها بهسازی و نوسازی کنیم.
وی اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی و شهرداری سرعین در حال برنامه ریزی هستند تا شهر سلامت ، مسیر پیاده روی عمومی ، راه اندازی مجموعه های عرضه کننده غذاهای طبیعی و ارگانیک و اقامتگاه های متنوع را افزایش داده و در کنار آن فضایی بهتر و آرامش بخش برای مسافران و گردشگران فراهم کنند.
ناصری با تاکید بر لزوم راه اندازی کمپ ورزشی در سرعین به همراه شهرک گیاهان دارویی در دامنه سبلان و استفاده کوهنوردان از ین شرایط به وجود آمده افزود: این شهر با ارتفاع یک هزار و 650 متر از سطح دریا ، رطوبت نسبی هوا و متوسط دمای آن در فصول گرم 15 درجه و در فصول سرد تا منهای هشت درجه موقعیت خوبی برای جذب توریست دارد.
فرماندار شهرستان سرعین از آمادگی یک سرمایه گذار برای احداث مجموعه های اقامتی در پیست اسکلی آلوارس در ارتفاع سه هزار متری خبر داد و گفت: این منطقه می تواند به قطب انجام ورزش های زمستانی به ویژه اسکی تبدیل شود.
وی افزود: در صورت همکاری متولیان دولتی و غیردولتی می توان برگزاری مسابقات ملی و حتی جهانی را در این مجموعه بزرگ پیست زمستانی شاهد بود.
وی بیان کرد: با توجه به رویکرد دولت در احیای سرمایه های اجتماعی و حمایت از سرمایه گذاران بخش غیردولتی در این شهرستان می توان در بخش گردشگری سرمایه گذاری های عظیمی را انجام داد.
به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام محمود اصغری امام جمعه سرعین نیز در این جلسه گفت: این شهرستان به یک ویترین شبیه است که ارائه خدمات متنوع در حوزه گردشگری و تفریحات سالم می تواند میلیون ها مسافر را در سال راضی کند.
وی اعضای شورای شهر ، شهرداری و فرمانداری سرعین را به احیای گردشگری نیمه دوم سال فراخواند و افزود: اگر بتوانیم در نیمه دوم سال حتی به اندازه نصف گردشگران نیمه اول
جذب کنیم تحول اقتصادی منطقه حاصل می شود.
وی افزود: با توجه به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و حضور نخبگان در راس کارها باید به سمتی حرکت کنیم یک حرکت فرابخشی موثر همراه با کارآمدی ایجاد و زمینه ای فراهم شود
که به سرعت کارها و برنامه ریزی ها به پیش برود.
وی گفت: اقتصادی مقاومتی به معنای نخوردن و یا نیاشامیدن نیست بلکه به مفهوم کار و تلاش و ساختن زیربناهای لازم برای مقاوم کردن بنیان جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه های دشمنان است و همه باید تلاش کنیم در این مسیر با جدیت و تلاش روزافزون جبهه کار ، اقتصاد و تولید را تقویت کنیم.
وی بیان کرد: بهترین راه رسیدن به این اقتصاد کارآمد تلاش و جدیت ، توجه به زیرساخت ها ، بهره گیری از منابع انسانی و قناعت کردن و دوری از اسراف است که همه باید سعی کنیم در رونق اقتصاد کشور از منابع فراگیر عمومی بهترین استفاده را داشته باشیم
شهر توریستی سرعین با ده ها دهنه آب گرم معدنی ، آب و هوای دلپذیر و پیست اسکی آلوارس یکی از 10 منطقه گردشگرپذیر کشور است.
7116/594/530


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن