تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804470707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجلاس میراث فرهنگی ناملموس، خنثی کننده تبلیغات منفی علیه ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اجلاس میراث فرهنگی ناملموس، خنثی کننده تبلیغات منفی علیه ایران اصفهان- ایرنا- اجلاس و جشنواره جهانی میراث فرهنگی ناملموس (iccn) در اصفهان تصویر متفاوتی از ایران را به گردشگران و متولیان امر گردشگری در بیش از 20 کشور جهان ارائه کرد.


در لابه لای میلیون ها خبر و گزارشی که هر روز از نقاط مختلف جهان مخابره می شود، نام ایران و ایرانی نیز در شاخه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نیز آورده می شود اما قضاوت درباره صحت و درستی همه این اخبار را می توان از طریق روبه رو شدن با گردشگرانی دریافت که از قاره ها و کشورهای مختلف به ایران سفر می کنند.
اجلاس جهانی میراث فرهنگی ناملموس در اصفهان نیز در این راستا توانسته است از بخشی از زیبایی های اصفهان پرده برداری و ارزش های معنوی این خطه را معرفی کند.
چنانچه در حاشیه برگزاری چهار روزه این اجلاس " وانگهو وانگ " از دانشگاه ملی "ونجو" کره جنوبی به خبرنگار ایرنا گفت: در این سفر که اولین دیدار من از ایران و اصفهان است، درباره ایران و ایرانی به حقایق دست یافتم و اکنون شناخت من از ایران و ایرانی کاملا متفاوت از آنچه پیش از این از طریق رسانه های بین المللی بویژه رسانه های امریکایی درباره ایران دریافت کرده بودم، می باشد.
وی افزود: پیش از ورود به ایران، انتظار ثبات امنیت در این کشور را نداشتم اما اکنون پس از چهار روز اقامت در ایران و شهر اصفهان دریافتم که این کشور از امنیت بالایی برخوردار است.
وی اظهارکرد: پیش از سفر به اصفهان، شنیده بودم که این شهر سرسبز و رود خروشانی در وسط آن جاری است اما اکنون با دیدن خشکی آن تعجب کردم.
دکتر وانگهو وانگ با اشاره به نکات مثبت اجلاس بین المللی میراث فرهنگی ناملموس ( ICCN ) در اصفهان گفت: آنچه توجه مرا بیش از همه جلب کرد فعال بودن اجلاس بانوان ICCN بود.
خانم " الیزابت توکوا " شهردار شهر وادوس اسلواکی از دیگر شرکت کنندگان این اجلاس نیز اظهار کرد: در اجلاس بانوان نکته جالب توجه این بود که هر بانویی طرح یا دریافتی خاص خود برای ارایه داشت و همه شرکت کنندگان حرف قابل توجهی برای گفتن و ابراز داشتند.
وی افزود: پیش از ورود به ایران و اصفهان تصویر دقیقی از این کشور در ذهن نداشته و رسانه های کشورش اخبار محدودی درباره ایران ارایه می کنند که می توان گفت اصلا ایران را نمی شناختم.
وی با اشاره به برخی وقوع برخی حوادث تلخ انسانی در عراق ابراز داشت: بسیاری از بستگان وی پیش از سفر به ایران وی را از نبود امنیت در ایران و منطقه نگران کرده بودند اما اکنون با شناختی که از ایران یافته است پس از بازگشت به وطنش در روشن سازی افکار عمومی درباره ایران تلاش خواهد کرد.
وی همچنین موسیقی و برخی از جلوه های صنایع دستی اصفهان را از جمله میراث فرهنگی ناملموسی برشمرد که اصفهان می توان در زمینه جذب گردشگر روی آن ها مانور زیادی بدهد.
خانم توکوا تاکید کرد: همچنین طرح ها و نقوش ایرانی بر روی پارچه ها از دید وی از دیگر مظاهر میراث فرهنگی است که می تواند در آینده تقویت شود.
اجلاس بین المللی میراث فرهنگی ناملموس شامگاه شنبه پس از سه روز در اصفهان پایان یافت.
گ/7143/ 546


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن