تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798993516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند خبر کوتاه از رادیو سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چند خبر کوتاه از رادیو سلامت تهران- ایرنا- رادیو سلامت در برنامه های امروز خود در بخش های مختلف موضوعاتی مانند مو ، اثرات روانشناسی گوش دادن، راه های تشخیص زودرس آندومتریوز و موضوع قول و قرار را با حضور کارشناسان بررسی می کند.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این رادیو برخی از این برنامه ها به شرح زیر است:
*** بررسی علل پرمویی در برنامه «فراسو»
برنامه «فراسو» شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه 20 مهر ماه به موضوع پرمویی و علت های آن می پردازد.
در برنامه 30 دقیقه ای «فراسو» که کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است، هر روز از یکی از پزشکان متخصص در زمینه های پزشکی دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه می دهد.
این برنامه، یکشنبه با حضور دکتر داوودی، متخصص پوست و مو به بررسی پرمویی و علت های آن می پردازد.
برنامه «فراسو» شنبه تا پنچشنبه هر هفته از ساعت 8:30 بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

***بررسی اثرات روانشناختی گوش دادن در سایبان آرامش
برنامه «سایبان آرامش» رادیو سلامت با موضوع بررسی اثرات روانشناختی گوش دادن از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
برنامه «سایبان آرامش» با حضور اعظم عسگری، روان شناس بالینی به بحث و بررسی پیرامون اثرات روان شناختی گوش دادن در تشکیل ارتباطات اعضای خانواده، می پردازد.
«سایبان آرامش» کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که به منظور افزایش دانش سلامت روان جامعه در بخش های از قبیل نمایش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص های صحیح و اصولی سلامت روان می پردازد.
برنامه 40 دقیقه ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از رادیو سلامت پخش می شود.

*** تشخیص آندومتریوز در مجله پزشکی رادیو سلامت
شبکه رادیویی سلامت، 20 مهر «علائم و را در برنامه «مجله پزشکی» بررسی می کند.
به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه های پیشگیری از بیماری ها، برنامه «مجله پزشکی» هر روز به یکی از موضوع های حوزه سلامت اختصاص دارد.
دکتر لادن سیفی، متخصص زنان، زایمان و نازایی روز یکشنبه در این برنامه از ساعت 15:05 تا 16:00 درباره علائم و راه های تشخیص زودرس آندومتریوز صحبت می کند.
برنامه «مجله پزشکی» کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است که هر روز از صدای دانش، نشاط و آرامش تقدیم شنوندگان می شود.

*** وفا به عهد در خیابان بهبودی «رادیو سلامت»
«خیابان بهبودی» شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه 20 مهر با موضوع «قول و قرار» از موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
برنامه رادیویی «خیابان بهبودی» به تهیه کنندگی «سیما غفاری» و گویندگی «مصطفی مصطفوی»، 20 مهر ماه با حضور دکتر حمیدرضا بابا مرادی، روان شناس از ساعت 17:05 به مدت 80 دقیقه به سوالاتی نظیر آیا شما خوش قول یا بد قول هستید؟

***پاسخ و بررسی موضوع وفا به عهد می پردازد
برنامه «خیابان بهبودی» که کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است، تلاش دارد با زبانی ساده باعث کمک به بهبود سلامت روان مخاطبان شود و در عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.

*** رادیو سلامت از «ولایت پذیری» می گوید
برنامه «سلام جوانی» رادیو سلامت در روز یکشنبه با موضوع «ولایت پذیری و تاثیر آن بر زندگی» از صدای دانش برای نشاط و آرامش تقدیم شنوندگان می شود.
برنامه «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت از ساعت 19:10 با بخش های چون گزارش، ناگفته های جوانی، پشت صحنه، یک فنجان سلامت، میکروفن آزاد از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.
این برنامه با حضور حجت الاسلام علی آقا بابا کارشناس مذهبی و فرید فدایی، روانشناس به این سوال که آیا ولایت پذیری در زندگی شما تاثیر داشته است؟ پاسخ می دهد.
برنامه«سلام جوانی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته با محور قرار دادن جوانان به عنوان مهم ترین قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش های آنان را به تصویر می کشد.

***چگونه یک زندگی اجتماعی شاد داشته باشیم؟
برنامه «پشت پلک صبح» رادیو سلامت، بامداد یکشنبه 20 مهر با موضوع «زندگی اجتماعی شاد» از موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز پخش می شود.
برنامه«پشت پلک صبح» به منظور ارتقای سطح دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، در گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی تهیه شده است.
این برنامه به تهیه کنندگی «حسین فنایی» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» بامداد یکشنبه 20 مهر از ساعت 0:30 تا 2:30 با حضور خانم مشایخ، جامعه شناس و بخش هایی چون نمایش، دلنوشته، حکایت، گفتم گفت، گزارش و ... با موضوع «زندگی اجتماعی شاد» تقدیم شنوندگان صدای سلامتی می شود.
همچنین در این برنامه به مناسبت عید سعید غدیر خم، روش های زندگی اجتماعی حضرت علی(ع) مورد بحث و بررسی قرار می گیرد، که سخن امیر، داستان زندگانی آن حضرت، شعر در مدح امیرالمومنین(ع) و بیان خطبه هایی از نهج البلاغه از دیگر بخش هایی برنامه «پشت پلک صبح» به مناسب این عید بزرگ است.
برنامه شبانگاهی «پشت پلک صبح» هر شب از رادیو سلامت پخش می شود و بعنوان یکی از برنامه های پرمحتوا با بخش های متنوع شناخته شده و در آن کارشناسان مختلف حوزه سلامت درباره سلامت جسمی، روحی، اجتماعی و معنوی صحبت می کنند.
اجتمام**1436


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن