تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناکامی درکودک‌ربایی یک میلیاردی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ناکامی درکودک‌ربایی یک میلیاردی
کد خبر: ۴۴۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱ - 12 October 2014


ربایندگان کودک پنج ساله‌ای در نیشابور وقتی خود را در برابر تنگناهای پلیسی دیدند گروگان خود را رها کردند.

به گزارش ایران، ساعت 11 صبح 9 مهرماه سال جاری در پی گزارشی مبنی بر کودک‌ربایی در خیابان 22 بهمن غربی بلافاصله مأموران تجسس کلانتری 13 قدس و کارشناسان دایره جنایی پلیس آگاهی وارد عمل شدند و پای در پارکینگ خانه پدر این کودک گذاشتند.

مأموران پس از بررسی‌های تخصصی متوجه شدند «پرهام» پنج ساله در زمان رفتن به مهدکودک از داخل پارکینگ مجتمع ربوده شده و این در حالی است که برابر اظهارات شاهدان یک خودروی پژو سیاه رنگ در همان لحظه با استفاده از ریموت در مجتمع را باز و خارج شده است و همین کافی بود تا مشخص شود آدم‌ربایان ریموت در مجتمع را نیز با خود همراه داشته‌اند.

سرهنگ «حسینی»‌ رئیس پلیس نیشابور گفت: کودک‌رباها پس از 24 ساعت با تلفن همراه پدر پرهام تماس گرفته و درخواست یک میلیارد تومان پول می‌کنند و به دلیل حساسیت موضوع شش تیم اطلاعاتی و عملیاتی به همراه کارشناسان اداره جنایی پلیس آگاهی تحقیقات فنی و پلیسی و ردزنی‌های اطلاعای را آغاز و  دو مظنون را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس نیشابور تصریح کرد: ردزنی‌های پلیس آگاهی باعث شد آدم‌رباها عرصه را بر خود تنگ دیده و به ناچار ساعت 8:10 دقیقه صبح روز پنجشنبه پرهام پنج ساله را با یک خودرو صحیح و سالم جلوی در مجتمع رها می‌کنند.
مأموران با توجه به اقدامات امنیتی بلافاصله راننده خودرو را به دام انداختند و تحقیقات فنی و پلیسی از وی آغاز شد و در کمتر از 72 ساعت همدستانش نیز دستگیر شدند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن