تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820426089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقا تهرانی: آمریکا عددی نیست که انقلاب ما را بر زمین بزند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آقا تهرانی: آمریکا عددی نیست که انقلاب ما را بر زمین بزند کاشان– ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر انقلاب بر زمین بخورد به دست خود ماست وگرنه آمریکا عددی نیست که بخواهد انقلاب ما را بر زمین بزند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین " مرتضی آقا تهرانی " شنبه شب در همایش « غدیرانه روی دست آفتاب» در سالن ورزشی تختی کاشان اظهار کرد: بحث مدیریت و رهبری جامعه و ولایت مردم نزد خداوند آنقدر مهم است که خداوند به پیامبر گفت رسالتش را با نصب علی (ع) کامل کند.
استاد حوزه و دانشگاه افزود: اگر در یک امتحان قبول شدی، دلیل نمی شود که در امتحانات دیگر هم قبول شوی، 120هزار نفر در غدیر بودند همان رزمنده هایی که در حنین و بدر از پیامبر حمایت نمودند پس از غدیر در 28 صفر درب خانه پیغمبر را ویران کردند.
وی تاکید کرد: آنها برای حکومت رقابت کردند اما رقابت بچه گانه دنیوی هیچ چیز به دنبال ندارد تنها باید به دنبال رفاقت با خدا باشید که لذت دنیا و آخرت را به همراه دارد.
آقا تهرانی تصریح کرد: مردم در زمان پیامبر اسلام (ص) و حضرت علی (ع) هرجای اسلام را به سلیقه و مزاجشان خوش نمی آمد، نپذیرفتند، ارزان علی را فروختند و قدر ندانستند و ایکاش امروز قدر ولی فقیه و نظام اسلامی را بفهمیم و بدانیم.
وی گفت: با دست خالی دشمن را بیرون راندیم و همه چیز بدست آوردیم و امروز با دست پر همه چیز را داریم خودمان ان را از دست می دهیم.
آقاتهرانی در ادامه افزود:حاکمیت اسلامی فقط رفع نیاز شکم نیست، بلکه باید در سیاست و اقتصادمان اسلام باشد،از نطر مادی و معنوی سرمایه دارترین هستیم، اما از فقر و فلاکت در حال مرگیم.
نماینده مردم تهران با بیان این که فتنه همیشه و همه جا هست باید هشیار باشید، افزود: در فتنه ولی فقیه را تنها گذاشتند و به گردن این و آن انداختند و کسانی که فتنه را ایجاد کردند یکی یکی اکنون آورده می شوند.
وی نیامدن امام زمان (ع) را به خاطر درست نبودن ما دانست و تاکید کرد: بهترین علم، علم حضوری یعنی علم به خود است، علی را بشناسیم علی میزان اعمال است و اگر امروز وزرا و نمایندگان را با علی در یک ترازو بگذاریم چه می ماند؟
وی توصیه کرد: عیب های همدیگر را رفع کنیم، همدیگر را یاری نماییم، نهی از منکر و امر به خوبی کنیم.
7429/545 **1917


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن