تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798519293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موتورسواران، بيشترين کشته هاي سوانح رانندگي پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۲۷ب.ظ)
موتورسواران، بيشترين کشته هاي سوانح رانندگي پايتخت جانشين فرمانده انتظامي پايتخت، راکبان موتورسيکلت و عدم رعايت قوانين از سوي آنها را معضل شهر تهران عنوان کرد و گفت: بيشترين کشته هاي سوانح رانندگي شهر را موتورسيکلت سواران تشکيل مي دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ غلامعلي کريمي صبح امروز در همايش تجليل از نمونه هاي ترافيکي شهر تهران، اظهارداشت: اين همايش به لحاظ تجليل و تکريم کساني است که طي يک سال گذشته با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، مرتکب هيچ تخلفي نشدند؛ چرا که توصيف قوانين راهنمايي و رانندگي با رعايت مقررات آحاد جامعه به وقوع مي پيوندد.
وي با بيان اينکه پليس راهنمايي و رانندگي خدمتگزار مردم است، تصريح کرد: اين مردم هستند که با رعايت قوانين و نيز پشتيباني از پليس راهنمايي و رانندگي پرتلاش مي توانند از زحمات آنها تشکر و قدر داني کنند.
جانشين فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به نهادينه شدن فرهنگ رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي در جامعه، گفت: کاهش آمار تصادفات حاکي از اين است، که مردم به اين فرهنگ و بلوغ فکري رسيده اند که سلامت و تندرستي خود را در رعايت و جاري کردن قوانين راهنمايي و رانندگي در جامعه پيدا کنند.
کريمي خاطرنشان کرد: انتشار و انعکاس مصاحبه هاي روسا و مسؤولان پليس راهنمايي و رانندگي حاکي از خيزش بسيار خوبي است که اين مجموعه در نهادينه کردن فرهنگ راهنمايي و رانندگي و همچنين کاهش تصادفات و تلفات آن داشته، مردم مي دانند رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، سلامت و تندرستي آنها را تضمين مي کند.
وي با بيان اينکه کاهش تصادفات، فوايد بسيار خوبي براي مجموعه پليس راهور و نيز جامعه دارد، افزود: هنگامي که تصادفات کمتري داشته باشيم حتي براي پليس پيشگيري مستقر در کلانتري ها نيز بسيار مفيد است چون به جاي رسيدگي به اين پرونده ها به ساير مأموريت هاي خود که براي جامعه است، مي پردازند.
اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: خداوند را شاکريم که در سايه مقام معظم رهبري و نيز مردم که هميشه پشتيبان ما بودند به اين نتيجه رسيديم که هر سال قوانين راهنمايي و رانندگي از سوي مردم رعايت شده به گونه اي که در جامعه به يک فرهنگ تبديل شده؛ نهادينه شدن فرهنگ ترافيک در جامعه به کاهش تصادفات منجر شده است.
جانشين رئيس پليس پايتخت بيان داشت: پليس راهنمايي و رانندگي طي سالهاي اخير با تکيه بر موضوع "راهنمايي" و نيز آموزش همگاني و برگزاري کلاس هاي آموزشي براي سطوح مختلف جامعه توانست فرهنگ ترافيک را در جامعه نهادينه کند.
کريمي با بيان اينکه کاهش تصادفات مرهون حمايت و مشارکت مردم است، تصريح کرد: همه چيز خود را مرهون اعتماد مردم به پليس و رسيدن آنها به بلوغ فکري مي دانيم؛ همچنين مردم بدانند که ما دغدغه سلامت آنها و نيز کاهش تلفات و تصادفات در رفت و آمدهاي آنها را داريم.
وي، نهادينه کردن فرهنگ و رعايت مقررات را از برنامه هاي مهم پليس دانست و ادامه داد: نهادينه کردن فرهنگ ترافيک را از مهد کودک ها و مدارس آغاز و تا دانشگاه ها نيز ادامه خواهيم داد؛ فرهنگ تعامل و اجتماعي بودن پليس در فرهنگ آموزش همگاني ايجاد شده است.
سرهنگ کريمي، راکبان موتورسيکلت و عدم رعايت قوانين از سوي آنها را معضل شهر تهران عنوان کرد و گفت: بيشترين کشته هاي سوانح رانندگي تهران را موتورسيکلت سواران تشکيل مي دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن