تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820801009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازسازي و اصلاح مسير حسين آباد كالپوش به گاليكش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۴ب.ظ)
بازسازي و اصلاح مسير حسين آباد كالپوش به گاليكش با تاكيد مدير كل راه و ترابري استان سمنان بازسازي و اصلاح مسير حسين آباد كالپوش به گاليكش بزودي به اتمام مي رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، با توجه به اينكه روستاي حسين آباد كالپوش در منطقه اي قرار دارد كه داراي اقليم باراني بوده و مسير مذكور نيزاز شيب نسبتا زيادي برخوردار است بر همين اساس اداره راه و ترابري شهرستان ميامي اقدام به بازسازي مسير بصورت اماني كرده است.
مسيراين بازسازي بعد ازپل پنو شروع شده و تا انتهاي حوزه استحفاظي استان سمنان و مرز استان گلستان (شهرستان گاليكش) به طول 3 كيلومتر ادامه دارد، كه ارتفاع اين مسير از صفر تا 3متر خاكبرداري شده تا تردد وسائط نقليه راحتتر انجام پذيرد.
اين منطقه به علت بارش هاي سنگين در طول سال وضعيت نامناسبي براي اين مسير بوجود آورده بود كه تردد اهالي را به سمت استان گلستان در مرز استان سمنان بشدت دچار مشكل كرده بود.
شايان ذكر است عمليات اين پروژه از سه ماه گذشته آغاز و تا يكماه ديگر به اتمام مي رسد كه هزينه اي حدود 3 ميليارد ريال در بر دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن