تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798398084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد از طرح شهرداری/پرتاب پرندگان به طبیعت رها سازی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رها سازی صدها بلبل خرما در فرهنگسراهای تهران؛ انتقاد از طرح شهرداری/پرتاب پرندگان به طبیعت رها سازی نیست خبرگزاری پانا: رئیس انجمن دیده بان حقوق حیوانات درخصوص اجرای طرح ˝تهران پرنده دارد˝ از سوی شهرداری تهران گفت: رها سازی پرندگان ممکن است بدآموزی هایی برای شهروندان داشته باشند. سازمان محیط زیست باید جلوی این طرح را بگیرد. پرتاب پرندگان به طبیعت رها سازی نیست.
۱۳۹۳ شنبه ۱۹ مهر ساعت 14:30



شهرام امیر شریفی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: سال گذشته سازمان محیط زیست نیز چنین طرحی داشته که اجرایی نشده است آن هم به این دلیل که این طرح نیاز به بررسی و پشتیبانی داشت و به همین دلیل طرح رها سازی پرندگان توسط سازمان محیط زیست به اردیبهشت 94 موکول شد. رئیس انجمن دیده بان حقوق حیوانات ادامه داد: چنین طرح هایی پیش نیازهای وسیعی دارند، زیرا پرنده از نظر گونه و ژنتیک و زیستگاه سنجش شوند و بررسی این موارد پروسه بسیار طولانی و زمان بری دارد.
این فعال حقوق حیوانات گفت: رها سازی پرندگان ممکن است بدآموزی هایی برای شهروندان داشته باشند. سازمان محیط زیست باید جلوی این طرح را بگیرد. پرتاب حیوان به طبیعت رها سازی نیست. رها سازی نیاز به مراحل پیش نیاز دارد یعنی حیوان باید تربیت شود و از نظر ژنتیکی و ساختاری نیز سالم باشد.
وی با بیان اینکه پرنده باید حداکثر رفتارهای طبیعی برای بقا در طبیعت را داشته باشد، گفت: تا بتوان از این طریق غذای خود را تامین کرده و خطر شکار تهدیدش نکند. پرنده نباید ناقل بیماری باشد چون ممکن است برای طبیعت و هم نوعانش بسیار خطرناک باشد بنابراین شهرداری برای چنین طرحی باید تک تک پرندگان مورد معاینه و بررسی قرار دهد.
شریفی خاطرنشان کرد: این دست اقدامات دوستی خاله خرسه است . بلبل خرما ،گونه بومی تهران نیست بلکه 10 تا 15 سال پیش این پرنده جنوبی و قفسی را به تهران منتقل کردند که پس از آن به اشتباه بسیاری از پرندگان مردند و بسیاری هم رها شدند و برخی از جمعیت این پرنده اکنون در شمال تهران ساکن هستند. این کار شهرداری محبت نیست.
به گزارش پانا، قرار است سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران صدها بلبل در قالب ویژه‌برنامه «تهران پرنده دارد» همزمان با دهه ولایت صدها بلبل در 11 فرهنگسرا در شهر تهران آزاد شوند.
بر این اساس سیدغلامرضا میرحسینی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به تحقق شعار مهربانی با پرندگان در برنامه «تهران پرنده دارد» اعلام کرده است که از 20 تا 24 مهر در فضای باز و سرسبز فرهنگسراهای ولا، بهمن، بهاران، رسانه، شفق، خاوران، گلستان، اشراق، ابن سینا، رازی و ملل همراه با شهروندان تهرانی مشق مهربانی با پرندگان را آغاز می‌کنیم. در حاشیه این برنامه، برگزاری رویدادهایی نظیر مسابقه نقاشی مهربانی با پرندگان با حضور کودکان و نوجوانان پیش‌بینی شده است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن