تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803781490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درمان رایگان بیش از 12 هزار نفر دستاورد بیمارستان صحرایی در خنج


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: درمان رایگان بیش از 12 هزار نفر دستاورد بیمارستان صحرایی در خنج شیراز - ایرنا - بیماستان صحرایی محمد رسول الله (ص) که از 13 تا 18 مهر جاری در شهرستان خنج برپا شد اقدام به درمان رایگان 12 هزار و 600 نفر از روستاییان ، عشایر ، اهالی شهر خنج و شهرستان های همجوار کرد.


به گزارش ایرنا ، امام جمعه اهل سنت خنج شنبه در مراسم پایان فعالیت این بیمارستان صحرایی ، گرد هم آمدن جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص حوزه سلامت در این بیمارستان برای عرضه خدمات درمانی به بیماران مناطق محروم را کاری ارزشمند و نوعی جهاد توصیف کرد.
شیخ عبدالصمد ابونجمی از مسوولان سپاه فجر ، بسیج جامعه پزشکی فارس ، دانشگاه علوم پزشکی و سپاه ناحیه خنج برای راه اندازی این بیمارستان تقدیر کرد و ادامه داد: ما این فعالیت را به فال نیک می گیریم و انتظار داریم این گونه برنامه های درمانی در سایر شهرستان ها انجام شود.
مسوول بسیج جامعه پزشکی استان فارس هم این گونه اظهار نظر کرد:در این بیمارستان 50 پزشک متخصص ، فوق تخصص ، جراح و پزشک عمومی فعالیت داشتند و در مدت یاد شده 12 هزار و 600 نفر از بیماران مناطق روستایی ، عشایری و همچنین شهروندان خنج و شهرستان های همجوار مورد معاینه و درمان قرار گرفتند.
ستار نوروزی بیان کرد:از این تعداد چهار هزار و 500 نفر خدمات پزشکی تخصصی و فوق تحصصی دریافت کردند ، هفت هزار و 500 نفر توسط پزشکان عمومی مورد معاینه قرار گرفتند، به بیش از یکهزار نفر خدمات پزشکی پارا کلینیکی ، سونوگرافی ، آزمایشگاهی و رادیولوژی ارائه و برای 30 بیمار عمل جراحی انجام شد.
پزشکان متخصص و فوق تخصص در قلب وعرق ، کلیه و مجاری ادار مغز و اعصاب ،زنان و زایمان ونازایی ،چشم پزشکی ، دندانپزشکی ، اعصاب وروان ، ارتوبد ،جراح و فلوشیب و ترومات ،روماتولوژی ، بیماری های عفونی ،آسم و آلرژی ، داخلی و گوارش در ارائه خدمات درمانی به بیماران در بیمارستان صحرایی خنج همکاری داشتند.
این مسوول نیز ، استقبال مردم از مراجعه به این بیمارستان صحرایی را بسیار خوب و قابل توجه بیان و اظهار کرد:اگر چه محل اصلی برپایی این بیمارستان دانشگاه آزاد بود اما برای ارائه خدمات درمانی به بیماران از درمانگاه محمد رسول الله سپاه و همچنین بیمارستان نبی اکرم (ص) خنج نیز بهره گرفتیم و افزون بر این در مدت مورد اشاره تیم های پزشکی به مناطق روستایی اعزام شدند.
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس هم ، برپایی بیمارستان صحرایی خنج را طرحی بسیار موفقیت آمیز ارزیابی کرد و بیان داشت:یکی از اهداف سپاه فجر فارس ، خدمات رسانی پزشکی به مناطق محروم است و این نهاد در نیمه نخست سال 93 مشابه این بیمارستان را در منطقه فرگ داراب و شهرستان استهبان بر پا کرد.
سردار ابوالفضل گزنی ، از شهرستان خنج به عنوان سومین شهرستانی که این بیمارستان در آن برپا شد، یاد کرد و گفت:در مقایسه با دو شهرستان نام برده ، برپایی این بیمارستان در سطح بسیار عالی و توام با موفقیت و همچنین استقبال مردم شهرستان خنج از این شیوه ارائه خدمات درمانی بسیار قابل توجه بود.
شهرستان خنج در فاصله 265 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.ک/2
7367 /679


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن