تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820756266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقسیم زمانی حضوردرمسجد الاقصی زمینه سازی برای تقسیم مکانی این مسجد مبارک است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارشناس فلسطینی درگفت وگو با ایرنا تقسیم زمانی حضوردرمسجد الاقصی زمینه سازی برای تقسیم مکانی این مسجد مبارک است فلسطین اشغالی- ایرنا -« خلیل التفکچی» کارشناس فلسطینی در امور شهرک های صهیونیستی نشین و نقشه ها، تاکید کرد که دسیسه دشمن صهیونیستی برای تقسیم زمانی حضور در مسجد الاقصی زمینه سازی برای تقسیم مکانی این مسجد مبارک است.


التفکچی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، خاطرنشان کرد: مقامات رژیم صهیونیستی بر اجرای دسیسه خود برای تحمیل تقسیم زمانی مسجد مبارک الاقصی به فلسطینی ها اصرار دارند همانطور که از حدود دو دهه قبل این دسیسه را در حرم شریف ابراهیمی درشهر الخلیل عملی کرده اند.
مدیربخش نقشه ها در موسسه مطالعات عربی – بیت الشرق، تصریح کرد: دشمن صهیونیستی اشغالگر مدتی است که اجرای این دسیسه را با سوء استفاده از مشغول بودن کشورهای عربی و اسلامی به آنچه در منطقه جریان دارد، شروع کرده است.
وی که به عنوان مسئول آماده سازی بیانیه ها ، نقشه ها و اسناد فلسطینی در جنگ جمعیتی با رژیم صهیونیستی شناخته می شود، گفت: از یک موضوع جدی و مهم سخن می گویم، این دسیسه اکنون در سطح بالاترین دستگاه قانونگذاری رژیم صهیونیستی و بطور روزانه پیگیری می شود و تنها به اقدامات گروه هایی تندرو ختم نمی شود.
التفکچی افزود: این دسیسه از سوم ماه ژوئن 2014 ( خردادماه سالجاری) کلید خورده و از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 11 به فلسطینی ها اجازه ورود به مسجد الاقصی داده نمی شود.
این کارشناس فلسطینی خاطرنشان کرد: در این مدت تنها صیهونیست ها اجازه ورود به مسجد الاقصی را دارند و بهانه آنها حضور به اصطلاح گردشگران خارجی است.
مدیربخش نقشه ها در موسسه مطالعات عربی – بیت الشرق در پاسخ به این سئوال که منظور از تقسیم مکانی چیست؟، اظهارداشت: اگر به عقب بازگردیم، ملاحظه خواهیم کرد که دشمن صهیونیستی همه صحن های مسجد الاقصی را صحن های عمومی اعلام کرد به این معنا که ورود همگان به داخل آنها آزاد است.
وی تصریح کرد: مقامات رژیم صهیونیستی تنها ورود همگان به قبه الصخره و المسجد القبلی را ممنوع کردند و اینها اماکنی اسلامی هستند.
التفکچی خاطرنشان کرد: صهیونیست ها بعدها مسئله دیگری را مطرح کردند و آن ساختن یک کنیسه یهودی نزدیک باب الرحمه بود.
این کارشناس فلسطینی گفت: درست است که این طرح همچنان در مرحله برنامه ریزی قرار دارد اما حتما اجرای آن در کنست (پارلمان رژِیم صهیونیستی) تصویب می شود بویژه اینکه شرایط بین المللی هم برای آنها مناسب است.
خاورم *(3) 387* 1324


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن