تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818800227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیسیون پزشکی بنیاد شهید پاسخگوی سؤالات جامعه ایثارگری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کمیسیون پزشکی بنیاد شهید پاسخگوی سؤالات جامعه ایثارگری تهران- ایرنا- مسئولان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمتی جدید به طور مستمر و نظام مند پاسخگوی سؤالات جامعه ایثارگری و خانواده های معظم آنان هستند.


به گزارش ایرنا، روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه ای اعلام کرد: بخش ارتباطات مردمی یکی از مهم ترین وظایف و رسالت های روابط عمومی در عصر کنونی است و در همین راستا مسئولان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمتی جدید به طور مستمر و نظام مند روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 9 تا 11 صبح در ارتباطی تلفنی، پاسخگوی سؤالات جامعه ایثارگری و خانواده های معظم آنان هستند.
به همین منظور عزیزان ایثارگر می توانند در ارتباط با کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سؤالات، مشکلات و پیشنهاد های خود را از روز شنبه مورخ 19 مهر ماه در ساعات اداری از طریق شماره تماس 88828702، سیستم پیامکی 30001279 و پست الکترونیکی [email protected] مطرح کنند.
بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با خبرگزاری حیات متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران سؤالات و پاسخ های عمومی در این خبرگزاری درج و سایر موارد خصوصی به صورت پیامک به مخاطبان ارسال می شود.
همچنین خبرنگار روزنامه ایران نیز در ارتباط با این مسایل و مشکلات موارد مطروحه را درج و منتشر می کند.
در همین ارتباط دکتر " غلامرضا طائبی " رییس دبیرخانه کمیسیون های پزشکی بنیاد روز سه شنبه 22 مهر ماه میهمان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی خواهند بود تا به سؤالات مطرح شده پاسخ دهند.
اجتمام**1880**1436


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن