تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819907344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر کره جنوبی: اجلاس میراث فرهنگی ناملموس باید منجر به توسعه روابط میان کشورها شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سفیر کره جنوبی: اجلاس میراث فرهنگی ناملموس باید منجر به توسعه روابط میان کشورها شود اصفهان - ایرنا - سفیر کره جنوبی در ایران گفت: برگزاری اجلاس میراث فرهنگی ناملموس باید زمینه مناسب برای توسعه و گسترش روابط میان کشورها را فراهم کند.


به گزارش ایرنا، "سانگ دونگ یوب" پنجشنبه شب در آیین شب دوستی ایران و کره جنوبی در هتل عباسی اصفهان، افزود: امیدوارم مردم دو کشور کره جنوبی و ایران به صورت متقابل برای تقویت و توسعه روابط صمیمانه تلاش کنند.
وی در عین حال تصریح کرد: روابط ایران و کره جنوبی در بالاترین سطح قرار دارد و این روابط از سال های دور بین دو کشور وجود داشته است.
سفیر کره جنوبی در ایران اظهار کرد: دو کشور از زمان های دور برای احیای جاده ابریشم تلاش های بسیاری انجام داده اند و از مشترکات فرهنگی زیادی برخوردارند.
وی افزود: می توانم درک کنم که روابط دیرینه دو کشور، یاد آور داستان های حماسی و دوست داشتنی است که در شاهنامه فردوسی مورد اشاره قرار گرفته است.
شهردار اصفهان نیز در این آیین با اشاره به روابط خوب دو کشور ایران و کره جنوبی، گفت: برگزاری جشنوارهای فرهنگی باعث تقویت و گسترش ارتباط و همکاری دو کشور می شود.
" سید مرتضی سقاییان نژاد " با اشاره به برگزاری اجلاس و جشنواره میراث فرهنگی ناملموس در اصفهان افزود: هدف از تشکیل سازمان بین المللی میراث فرهنگی ناملموس ، ارتقای کیفیت زندگی بشر است.
وی به پیشرفت های بشر در زمینه ساخت تجهیزات و امکانات ارتباطی اشاره کرد و افزود: در این شرایط ارتباط عاطفی و نزدیکی فرهنگی انسان ها کمرنگ شده و به نظر می رسد برغم ساخت تجهیزات ارتباطی فاصله بین انسان ها بیشتر شده است.
شهردار اصفهان با اشاره به اینکه کشورهای سلطه گر بدنبال تحقیر فرهنگ ملت ها ، از بین بردن خرده فرهنگ ها و جایگزین کردن فرهنگ خود در جوامع هستند، تاکید کرد: تنها راه مقابله با این پدیده شوم، پاسداشت کشورها از سنت ها و فرهنگ های بومی است.
وی بااشاره به اقدامات افراط گرایانه برخی گروه ها در جوامع بشری افزود: برای مبارزه باافراطی گری، گفت وگو باید جایگزین مجادله شود و توجه به میراث فرهنگی ناملموس کشورها می تواند زمینه ساز گفت وگو بین کشورها شود.
آیین شب دوستی ایران و کره جنوبی پنجشنبه شب در حاشیه برگزاری اجلاس و جشنواره بین المللی میراث فرهنگی ناملموس در تالار عباسی هتل عباسی اصفهان برگزار شد.
اجلاس و همایش بین المللی شبکه همکاری بین شهری پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس (ICCN) که از روز گذشته در اصفهان آغاز شده تا 20 مهرماه ادامه دارد.
پ/ 7132/ 1625


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن